Lancering CEO Capabel: naast CFO’s nu ook CEO’s parttime inzetbaar

Half mei lanceerde CFO Capabel haar nieuwe label CEO Capabel. CEO Capabel helpt organisaties gezond groeien door ervaren en gedreven interim-directeuren in te zetten, zowel op fulltime als parttime basis. CEO Capabel hanteert bij al haar opdrachten het Scaling Up gedachtegoed van ‘Groei-goeroe’ Verne Harnish.

Gezond groeien

Wilt u uw onderneming (verder) laten groeien, dan brengt dit vaak complexe managementvraagstukken met zich mee. Bijvoorbeeld hoe kan ik mijn organisatie gezond laten groeien? Welke duurzame verbeteringen helpen mijn organisatie om toekomstbestendig te worden én te blijven? En hoe voer ik deze verbeteringen gestructureerd en gecontroleerd door? De interim CEO’s van CEO Capabel ondersteunen u met raad en daad. Bij het doorvoeren van strategische veranderingen, het klaren van een specifieke klus of als tijdelijke en snelle vervanging van iemand op een kritieke managementpositie.

Scaling Up, de Verne Harnish-aanpak

Scaling Up, een beproefde methode om bedrijven gezond en gecontroleerd te laten groeien, wordt (samen met de bijbehorende Rockefeller Habits) al ruim 20 jaar succesvol uitgevoerd door bedrijven in alle branches. De aanpak voorziet in een vaste structuur, een vaste ‘way of working’. Een discipline die elke dag gehanteerd wordt door alle medewerkers, waarbij iedereen de juiste dingen doet, op het juiste moment, op de juiste manier en richting de juiste cijfers.

De voordelen van CEO Capabel

Alle interim-directeuren van CEO Capabel hebben minimaal 15 jaar ervaring als CEO bij diverse bedrijven én ervaring als CFO. Zij zijn als geen ander in staat om door verschillende brillen naar uw organisatie te kijken en deze informatie op constructieve wijze te combineren. Zo komen zij tot een goed gefundeerde langetermijnstrategie, vertaald in concrete actieplannen die zorgen dat uw lange termijn doelen ook daadwerkelijk worden gerealiseerd. Gezond groeien dus!

Meer weten? Kijk op www.ceocapabel.nl

Of neem contact op met Dick Tool

dick.tool@ceocapabel.nl

CFO Capabel helpt bedrijven en (zorg-) organisaties op een praktische en concrete manier met het verbeteren van het strategisch en financieel management. Dit doet CFO Capabel door de inzet van ervaren, deskundige en gedreven financieel directeuren. Het concept van een parttime CFO staat centraal in onze dienstverlening, naast het vervullen van interimopdrachten en Werving & Selectie.

Een Capabele parttime CFO ondersteunt de directeur/ondernemer bij de volgende uitdagingen:
- Klaar voor de toekomst (strategie/innovatie/bedrijfsopvolging/verkoopklaar maken)
- Financieel gezond (verbeteren winstpositie en cashflow)
- Organisatie en ondersteunende processen lean & mean (HRM, ICT, Sales, Operatie, Inkoop)
- In control: evenwichtig risicomanagement, compliance, planningscyclus, kwaliteit van uw managementinformatie

De sterke punten van een Capabele CFO op een rij:
- De parttime CFO is flexibel inzetbaar en werkt structureel aan verbeteringen
- U beschikt over een ervaren, betaalbare CFO zonder de kosten van een fulltime CFO
- De Capabele CFO kijkt breed naar alle aspecten van uw bedrijfsvoering
- De Capabele CFO stelt concrete plannen op én realiseert ze!
- De Capabele CFO werkt samen met uw bank en uw accountant, zodat de aansluiting op uw dagelijkse praktijk steeds optimaal is.