Lancering Talent Portal – Een plek waar talent en innovatieve bedrijven elkaar ontmoeten

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:24:15

Persbericht - Donderdag, 20 september 2018 is de officiële lancering van Talent Portal tijdens de wekelijkse bijeenkomst van het Venture Café in het Groothandelsgebouw Rotterdam. De opening gaat gepaard met een presentatie van Abigail Norville, HR directeur van Gemeente Rotterdam en een paneldiscussie met experts over talent en innovatie. Via de Talent Portal, een online platform, worden innovatieve banen en stageplekken in Zuid-Holland zichtbaar gemaakt voor innovatief talent. De lancering gaat gepaard met een programmering rondom innovatie en trends in de wereld van recruitment.

De ‘Thursday Gathering’, een gratis wekelijkse netwerkbijeenkomst, is met meer dan 300 bezoekers een hotspot voor talent. Deze innovatieve community bestaat uit startups, ondernemers, studenten, mensen uit het bedrijfsleven en overheidsorganisaties.

Bedrijven zijn altijd op zoek naar innovatief talent. We trekken veel (internationale) studenten aan die op zoek zijn naar een stageplek en mensen die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging in de wereld van innovatieve bedrijven en startups. Met de komst van de Talent Portal proberen we de zoektocht en ontmoetingen tussen innovatief talent en bedrijven zichtbaar te maken en te ondersteunen.”  Anoesjka Imambaks, Executive Director Venture Café Rotterdam.

Deze speciale editie zal bestaan uit een banenmarkt, dynamische workshops en kansen om kennis te maken met de meest getalenteerde mensen uit Zuid-Holland! Kortom, veel connecties, genoeg inspiratie en praktische tips!

Het totale programma en meer informatie is te vinden op VentureCafeRotterdam.org

Locatie: Venture Café Rotterdam, Stationsplein 45 (4e verdieping) Rotterdam

Tijd:17.00 – 20.00 uur