Lightspeed: software voor elk type horeca ondernemer

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:22:23

Persbericht - Bij horeca ondernemers zit snel schakelen en hard werken in het bloed. Dan is een kassasysteem dat net zoals hen werkt wel zo gewenst. Eentje die veel meer kan dan alleen maar betalingen verwerken en bonnetjes uitprinten. Een goed point-of-sale systeem voelt aan als extra personeel op de werkvloer.

Lightspeed’s cloud gebaseerde iPad kassasysteem helpt jou volledige grip op je personeel, je voorraad en je reserveringen te houden. Zo hou je meer tijd over voor wat er toe doet: aandacht voor je gasten en excellente service. Je bediening kan bijvoorbeeld met de iPad direct bestellingen opnemen, suggesties laten zien en betalingen ontvangen.

En dat allemaal vanuit de cloud: alle data is veilig opgeslagen en al je cijfers zijn altijd en overal in te zien, in real-time.

Van restaurant tot koffietent

Lightspeed Restaurant is uitermate geschikt voor verschillende soorten horeca. In elk type restaurant, van studentenhap tot Michelinster, kan je personeel snel uit de voeten door de intuïtieve interface.

Ook in koffiezaken komt de point of sale software goed van pas. Zie wat regulars altijd bestellen door eerder opgeslagen klantendata. Voeg eenvoudig verschillende modifiers toe aan je menu, zoals een shotje vanillesiroop of extra melk. Zo speel je helemaal in op de wensen van je gast.

Wil je de ultieme gastervaring creëren en tegelijkertijd meer omzet? Lightspeed Restaurant is uit te breiden met Self-Order Menu, waardoor gasten zelf hun bestellingen kunnen doen. Vanaf een kiosk of via een iPad op tafel. Zo voorkom je fouten en zijn je gasten sneller bediend!

En ook elk hotel restaurant kan sinds kort profiteren van Lightspeed’s kassasysteem. Integreer het met je huidige PMS, en werk zo veel efficiënter en makkelijker. Boek de tafels in je restaurant direct op kamers, optimaliseer je room service en houd grip op gasten en personeel tegelijk. Vooral handig voor F&B managers van hotels, die zo met alle data betere business beslissingen kunnen nemen.

Klantcase: Zoku

Het Amsterdamse Zoku flink bezig de hotelwereld op te schudden met een uniek concept: een hotel dat tegelijkertijd dient als coworking space. Net zo uniek als hun bedrijf is het gebruik van Lightspeed Restaurant als totaaloplossing. Het hotel gebruikt Lightspeed Restaurant in de openbare werkruimten voor koffie, thee en hapjes, en heeft een koppeling met hun hotel PMS. Daarnaast maakt Zoku ook nog gebruik van het Self-Order Menu bij ontbijt, lunch en diner, zodat hun gasten nooit hoeven te wachten.