Maak kennis met de Smart 360 Flex-collectie van Dockers

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:22:38

Persbericht - Dockers® presenteert de Smart 360 Flex, een nieuwe collectie die voortborduurt op dertig jaar ervaring en toonaangevende innovaties van de khaki-expert. De Dockers® Smart 360 Flex Khaki-collectie is gemaakt met de innovatieve four-way flex-technologie die fans meer comfort en zelfvertrouwen geeft, zodat ze elke uitdaging in het leven aankunnen. Met de introductie van deze 4-way stretchstof brengt Dockers® een zeer innovatieve broek op de markt, die alles in zich heeft wat klanten verwachten: ongekende functionaliteit en duurzaamheid. Anders dan gewone stretchstoffen, die maar in één richting rekbaar zijn, kun je de 4-way flex zowel horizontaal als verticaal rekken, wat een optimaal draagcomfort oplevert.

Het ontwerpteam van Dockers® heeft zich eerst gericht op wat mannen zoeken in een broek, namelijk comfort, en heeft de khakibroeken daarna nog verder verbeterd. De zachte khaki’s hebben een tailleband met stretch aan de binnenkant, veilige verborgen zakken voor smartphones en andere waardevolle spullen en zakken met stretchstof aan de binnenkant. Daarmee zijn het de meest functionele broeken die mannen in hun kast hebben liggen.

De Smart 360 Flex-collectie is nu verkrijgbaar via Dockers.com