Manager....hoeveel energie heb jij aan het eind van de dag nog over?

Hoe zou het zijn: Als niet meer de waan van de dag of jouw overvolle agenda regeert? Jij gaat doen wat jij het allerbeste kunt en allerleukst vindt aan je werk? Jij vooral jouw teamleden kunt faciliteren in hun leiderschap in plaats van langs hen heen te rennen? Als werken niet voelt als ploeteren? Als jij nog energie hebt als je thuis komt om dát te doen waar je nog meer van geniet?

Maar ben eens eerlijk....
Zo is het nu toch niet?

Je werkt hard en jij ziet jouw team dat ook doen.
Je behaalt samen met je team resultaten.
Maar jij vraagt je steeds vaker af of jullie wel de goede dingen doen.
Er zijn irritaties over rollen en taken.
Blust vooral heel veel brandjes.
Het hapert, de energie is weg.
Jij mist steeds vaker het werkplezier.

Hoe vaak heb jij écht contact met de professionals in jouw team?
Weet jij wat hen drijft in werk en leven? Weten zij dat van jou en van elkaar?

Aandacht hebben voor elkaar creëert een grotere betrokkenheid wat de samenwerking ten goede komt. En dat haalt jou als ondernemer en manager uit de energievretende ad hoc taken.

Benieuwd hoe jij uit het ploeterpatroon kunt stappen met je team?

Breng echte aandacht terug in de organisatie. Klanten omringen met aandacht en kwaliteit begint bij de basis en dat zijn jullie zelf.

Je hoeft het niet alleen te doen. Ga een partnerschap aan met een teamcoach.

Iemand die je:

• uit de veilige situatie trekt.
  • tips, adviezen en instrumenten aanreikt die je naast je eigen kennis in kunt zetten bij de ontwikkeling van jezelf en jouw team.
  • helpt het simpel te houden en zorgt voor structuur. logica en helderheid.
  • niet in een suf zaaltje zet met je hele team voor 1 dag maar mee neemt naar een inspirende en comfortable omgeving en een poosje met je mee loopt.

Benieuwd wat mijn professionele aandacht jou persoonlijk en jullie als team in het bijzonder allemaal op kan leveren? Neem een kijkje op Coachable en bel me voor een gratis moment van aandacht waarbij we samen kijken wat jullie nodig hebben om weer met energie naar huis te gaan na een lekkere dag werken.

Als ondernemer is het belangrijk met regelmaat stil te staan. Te ontdekken waar je nu staat, of het nog lekker voelt voor jou als persoon. Krijg je nog energie van dat wat je doet of ervaar je regelmatig een energielek? Ben je alleen maar aan het ondernemen of heb je ook nog oog voor je gezin, vrienden, partner en familie?  De kunst is steeds te blijven reflecteren op hoe jij je wil voelen in je bedrijf en je leven.

Ik ben Carolijn Roelofs, de coach voor ambitieuze ondernemers en professionals die weer vriendelijk willen worden voor zichzelf.

Ik help met op tijd stil staan en te stoppen met gedachteloos doorrennen.

Dat doe ik live, persoonlijk 1 op 1, met aandacht! Het allerliefst aan zee, op het strand en in de duinen waar de wind een verfrissende werking heeft op je brein waardoor er meer rust ontstaat in je hoofd en je weer gaat voelen wat er echt toe doet. Je kunt hier alvast een kijkje nemen.

Ik hou niet van polderen en blijven hangen in wat ooit was maar kijk vooral vooruit. Ik loop letterlijk met je mee, sta naast je en denk met je mee. Daarmee ben ik niet alleen een vragende maar ook een stimulerende en motiverende coach

Werken met mij brengt overzicht en rust. Vervolgens ga je doelgericht bepalen wat voor jou het allerbelangrijkst is om je lekker te voelen in je bedrijf, werk en persoonlijk leven. Dat betekent dat je krachtig leert NEE te zeggen tegen dat wat jou geen energie meer geeft.

Altijd druk zijn is niet op te lossen met time management of af en toe een vrije dag. Te druk zijn is een kwestie van niet kiezen, jezelf niet serieus nemen maar alle input van buitenaf voorrang geven. Te druk zijn is een vorm van gemakzucht waarmee je roofbouw pleegt op je lichaam en geest. Stoppen met te druk zijn, is eenvoudiger als je heel goed weet wat jou energie geeft, waar je van gaat zingen onder de douche. In mijn tweedaags Coaching at Sea programma help ik jou helder te krijgen wat dat is. Vanuit die basis werken we aan een helder stappenplan waarmee je jouw ambities op realistische, stressvrije en energieke wijze waar gaat maken.

Na afloop van mijn coachingsprogramma heb jij een kompas in handen waar je altijd op terug kunt vallen bij het kiezen van richting, doelen, ambities en dagelijkse bezigheden. Je gaat alles doen op een manier die echt bij jou past. Dat maakt jou aantrekkelijk, interessant, meer betrokken, inspirerend en energiek voor iedereen om je heen.

Wil je alvast zelf aan de slag met meer rust in je hoofd creëren dan kun je hier mijn E-boek "Voor altijd vakantie in je hoofd" downloaden.