Mannenmedia lanceert whitepaper over branded content binnen sportmarketing

Hoe branded content deel uit kan maken van jouw sportmarketingstrategie.

Het huidige marketing landschap wordt gekarakteriseerd door een overvloed aan media en informatie. Het wordt marketeers steeds lastiger gemaakt en daarom zijn zij genoodzaakt om verder te kijken dan traditionele advertising strategieën. Het inzetten van branded content is een manier van adverteren die de vooroordelen van gebruikers over het traditionele adverteren kan wegnemen.

Ook in de sportwereld wordt branded content gebruikt om bijvoorbeeld meer interactie te creëren met fans. Tijdens grote sportevenementen, waaronder de Formule 1 en voetbalwedstrijden, zien sportsites een stijging in het aantal bezoekers. Daarom is het een uitgelezen kans voor merken om hierop in te spelen. De vraag is alleen, hoe pak je dit het beste aan? Lees het in de whitepaper van Mannenmedia.

De whitepaper kun je hier downloaden.

Welkom bij het sterkste mannennetwerk van Nederland. Dagelijks brengen we merken tot leven onder de lifestyle, auto- en sportliefhebbende mannen in ons netwerk.

Met onze creatieve advertentieoplossingen brengen we je merk of product graag onder de aandacht. We hebben een ruim aanbod van advertentiemogelijkheden en ontwikkelen zelf content voor onze klanten. Tevens kun je bij ons terecht voor concept-design. Zo zijn wij een one-stop-shop om mannen digitaal te bereiken.

We adviseren je graag over het zo effectief mogelijk inzetten van onze kanalen.