Matrassen start-up Matt Sleeps lanceert het eerste volledig zelf aanpasbare matras

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:23:01

Persbericht - Amsterdam. Anderhalf jaar na de introductie van ‘het perfecte matras voor iedereen’ komt Matt Sleeps opnieuw met een grote innovatie. Op basis van klantenfeedback heeft het bedrijf een matras ontwikkeld dat volledig zelf aanpasbaar is aan persoonlijke slaapvoorkeuren. Hiermee is het Matt Sleeps gelukt om zes matrassen in één te lanceren.

De één houdt van zacht en warm, de ander van stevig en koel. Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren wat betreft zijn matras. Matrassen start-up Matt Sleeps heeft zichzelf als doel gesteld om iedereen ‘de beste tijd in de slaapkamer’ te kunnen bieden. Dat betekent onder andere lekker slapen, alleen of samen. Een bedpartner met afwijkende slaapvoorkeuren maakt het vinden van een perfect matras moeilijk. Met dit gegeven heeft Matt Sleeps het matras dat ze anderhalf jaar geleden lanceerden verbeterd. Oprichter Joep Verbunt: “Afgelopen 1.5 jaar hebben we duizenden slapers blij mogen maken met een Matt matras. Door nauw in contact te staan met onze klanten hebben we veel feedback kunnen verzamelen. Met als resultaat Matt 2.0 een hybride matras, met 6 verschillende comfort opties. Door de kwalitatieve lagen te draaien is Matt geschikt voor iedereen en ieder koppel. Zo kan je dus samen slapen, zonder last te hebben van die vervelende spleet.”

Het innovatieve matras bestaat uit 5 verschillende lagen, waarvan er 4 afzonderlijk van elkaar draaibaar zijn. De hoes is makkelijk van het matras af te ritsen waardoor de lagen gedraaid kunnen worden en het matras harder, zachter, koeler of warmer gemaakt kan worden. Op de website van Matt Sleeps krijgen klanten op basis van opgegeven gewicht en slaapvoorkeur een advies voor één van de zes varianten, die thuis nog zelf aan te passen is. Naast deze innovatie heeft het bedrijf zijn proefperiode verlengd naar 120 dagen. Zo hebben klanten de mogelijkheid om, indien gewenst, op elke variant 20 dagen te slapen.

Het is niet de eerste keer dat het bedrijf een innovatie op slaapgebied introduceert. Matt Sleeps was het eerste Nederlandse matrassenmerk dat het frustrerende aankoopproces verbeterde. Met slechts één perfect matras, een 100 dagen gratis testperiode en een scherpe prijs onderscheidde het merk zich van de ouderwetse matrassenindustrie en werd hiervoor beloond door de industrie. Matt werd genomineerd voor Marketing Start-up of the Year (NIMA), Beste Start-up (ABN AMRO), Retail Rookie 2016 (Retailwatching) en Sprout Challenger50.

Meer over het innovatieve matras is te vinden op: www.mattsleeps.com/het-matras

Exclusieve Sprout actie
Succesvol ondernemen begint met een goede nachtrust. Daarom heeft Matt in samenwerking met Sprout een unieke, tijdelijke actie, waarbij Sprout lezers korting krijgen op het nieuwe matras. Koop je voor 19 januari een Matt matras dan krijg je met de code: “SPROUT”, namelijk €100 korting.

Activeer promocode: ‘SPROUT’
Benieuwd hoe je gebruik kunt maken van de speciale Sprout actie? Activeer voor 19 januari 2018 de kortingscode ‘SPROUT’ in de checkout op de website van Matt. Bestel je voor 12.00, dan lig je vanavond nog op jouw nieuwe matras!

Voorwaarden: €100 korting op een tweepersoonsmatras, op een eenpersoonsmatras geldt een korting van €50,-

Over Matt

Naast een goed matras en goede service doet Matt Sleeps er alles aan om de tijd in de slaapkamer zo aangenaam mogelijk te maken. Zo openende ze ‘s werelds eerste Hangover Bar, lanceerde ze een eigen slaapzender Mattflix, kunnen bezoekers dmv de smoesjes generator langer in bed blijven en hoefde je tijdens Bed Dates, niet eens je bed meer uit om de liefde van je leveren te vinden.