Maxilia Relatiegeschenken in Top 250 Groeibedrijven van Nederland

Voor het derde jaar op rij staat e-commercebedrijf Maxilia Relatiegeschenken in de Top 250 Groeibedrijven van Nederland. Deze lijst van snelgroeiende bedrijven is geselecteerd door het Erasmus Centre for Entrepreneurship (ECE) en nlgroeit.

De selectie is gebaseerd op het ‘ScaleUp Dashboard’ van academisch directeur van het ECE, Prof. Dr. Justin Jansen. Een jaarlijks onderzoek naar Nederlandse bedrijven die de meeste groei in omzet en/of werknemers hebben behaald tussen 2014 en 2017. Deze grootste groeiers hebben in deze periode meer dan 32.000 banen gecreëerd.

Werknemersbestand De Top 10 is niet alleen gebaseerd op de hoogst gemiddelde jaarlijks werknemersgroei, maar ook op het aantal gecreëerde banen. In 2018 zorgde deze tien bedrijven alleen al voor ongeveer 17.400 banen. Hiermee is de Top 10 verantwoordelijk voor meer dan de helft van de banencreatie van de Top 250 Groeibedrijven van Nederland.

Beide categorieën, zowel Top 10 als Top 250, worden gemeten in Full-Time Equivalent (FTE), een rekeneenheid waarmee de omvang van een arbeidsovereenkomst of werknemersbestand wordt uitgedrukt. Om in de lijst van Top 250 Groeibedrijven te staan, moet er sprake zijn van minimaal tien werknemers en/of 5 miljoen euro omzet. Daarnaast dient een bedrijf in de driejarige periode vanaf 2012 een groei van minimaal 20% per jaar in omzet en/of werknemers te hebben gemaakt.

Eenmanszaak Maxilia Relatiegeschenken is van een eenmanszaak uitgegroeid tot e-commercebedrijf met meer dan zestig werknemers in Nederland en over de grens. Op de gelijknamige website, www.maxilia.nl, biedt het bedrijf uit Rhenen promotionele artikelen en relatiegeschenken aan.

Maxilia Relatiegeschenken is niet alleen actief in Nederland, maar sinds 2016 ook in Duitsland en sinds 2017 in Frankrijk. Vanaf volgend jaar vertegenwoordigt het e-commercebedrijf ook de promotionele branche in Italië en Spanje. “Het is voor ons belangrijk om te blijven groeien en investeren in een groter afzet kanaal”, vertelt Patrick Geijtenbeek, teamleider online marketing.

Best Online Performance Maxilia Relatiegeschenken staat niet alleen in de top van snelgroeiende bedrijven, maar is vorig jaar ook uitgeroepen tot beste internetleverancier in de promotionele branche. De Best Online Performance award werd ook het jaar daarvoor uitgereikt. Daarnaast behoort Maxilia Relatiegeschenken tot de FD Gazellen 2018.

Wij zijn Maxilia Relatiegeschenken!

Missie
Onze klanten komen bij ons voor de laagste prijs en snelste levertijden, daar zijn we goed in. Eenmaal klant, altijd een klant, want bij Maxilia kom je terug in een warm bad. Klanten blijven voor de service en daar zijn we trots op!

Ons team
In een groeiende markt moet je flexibel kunnen zijn. Met ons jonge team krijgen we dat elke keer weer voor elkaar. Scherpe doelstellingen en ambitie om naar het uiterste te streven helpen ons naar de 'next level'​. Wij verwelkomen nieuwe teamleden in onze 'familie'​, want zo voelt het. Als een groep vrienden in plaats van collega's zorgen we dat de zaken op rolletjes lopen. Zo gaat iedereen vol plezier naar zijn of haar werk!
Al is het alleen al vanwege onze prachtige award-winning pand op een nog mooiere locatie, pal aan de Rijn.

Onze Nederlandse top categorieën
Tassen bedrukken
Pennen bedrukken
Mokken bedrukken
Petten bedrukken

Duitsland
Sinds 2014 heeft Maxilia ook een vestiging in Moers, Duitsland. Ook hier hebben we een jong team van verkopers die de markt zo goed mogelijk proberen aan te snijden. Maxilia.de behoort tot de top 7 snelstgroeiende Nederlandse e-commerce bedrijven in het buitenland.

Frankrijk
Sinds 2017 is Maxilia ook actief in Frankrijk. www.maxilia.fr

Visie
Onze klanten willen de beste promotieproducten voor de beste prijs. Deze prijs/kwaliteit-verhouding willen we waarborgen en zo goed mogelijk overbrengen naar u, onze klant.
De website maxilia.nl, het equivalent van onze core business, is ons kanaal naar u. Voor alle partijen is het van groots belang dat de communicatie eerlijk en helder verloopt. Al onze webshops (intussen meer dan 60!) worden continue getest en geoptimaliseerd voor uw gemak.
Na de bestelling streven wij naar een zo spoedig mogelijke afhandeling. Van bestelling tot uitlevering bieden én vragen wij maximale zekerheid. Daar staan wij voor, wij zijn Maxilia.

Een oud spreekwoord vat Maxilia samen: De klant is koning. Wij doen er alles aan dat u zich ook zo voelt. Wij zijn Maxilia, met ons jonge team heten we u van harte welkom als koning.

Laat vandaag nog relatiegeschenken bedrukken bij Maxilia.nl

Vacatures
Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe ambitieuze collega's. Kijk voor de actuele vacatures op jobs.maxilia.eu