Maxilia Relatiegeschenken voor de derde keer genomineerd voor de Best Online Performance award

De beste internetleverancier in de promotionele branche. Met die succestitel ging e-commercebedrijf Maxilia Relalatiegeschenken niet alleen in 2017, maar ook in 2018 naar huis. Lukt het dit jaar weer om de Best Online Performance Award in de wacht te slepen?

Initiatiefnemer PromZ reikt de Best Online Performance Award sinds 2016 jaarlijks uit aan bedrijven in de promotionele (producten)branche. De award draait onder meer om vindbaarheid, overzichtelijkheid en functioneren van de website, kennis, assortiment en de positieve beeldvorming van het vak richting de klant.

Gedrevenheid
Maxilia Relatiegeschenken mag zich al ruim tien jaar specialist noemen in promotieartikelen en relatiegeschenken en biedt deze artikelen online aan op de gelijknamige website maxilia.nl. En die jarenlange gedrevenheid wordt al twee jaar achtereenvolgend beloond met de eerste prijs!

Volgens het juryrapport, dat bestaat uit stemmen van de vakjury, toeleveranciers en klanten, valt Maxilia bij velen in de smaak. In het rapport staat dat de organisatie uit Rhenen ,,bestaat uit een groep zeer gedreven mensen die met hun inzet en enthousiasme mensen aan zich weet te binden.’’

Naast de stemmen van de jury tellen ook de stemmen van het publiek en de leveranciers mee in de succestitel. Hierbij telt de stem van de vakjury voor 50% en tellen de publieksstemmen en stemmen van de leveranciers beide voor 25%.

Bedrijfscultuur
Op beoordelingssite Kiyoh scoort Maxilia een 9,3. Die waardering heeft voor een groot deel te maken met de bedrijfscultuur van Maxilia, waarbij werkplezier voorop staat. De organisatie uit Rhenen heeft elementen van het zogeheten Semco-model eigen gemaakt. Een onorthodoxe stijl die bedacht is door de Braziliaanse ondernemer Ricardo Semler en waarbij vrijheid en ondernemerschap hand in hand gaan.

Maxilia, dat bestaat uit meer dan zestig werknemers met ieder een eigen specialisme, is verdeeld over twee kantoren. Een kantoor aan de Rijn in Rhenen – waar zowel het Nederlandse als het Franse team zich bevindt - en een in Moers in Duitsland. Eind dit jaar breidt Maxilia uit in Spanje en Italië.

September
Maxilia is één van de elf genomineerden en is voor het derde jaar op rij in de race voor beste internetleverancier in de promotionele branche. De award wordt begin september uitgereikt.

Wil jij stemmen op Maxilia? Dat kan hier:
http://reyezclients.nl/voting/portaal/vote/?id=18

Contact
Patrick Geijtenbeek
Online Marketing  Blog

Wij zijn Maxilia Relatiegeschenken!

Missie
Onze klanten komen bij ons voor de laagste prijs en snelste levertijden, daar zijn we goed in. Eenmaal klant, altijd een klant, want bij Maxilia kom je terug in een warm bad. Klanten blijven voor de service en daar zijn we trots op!

Ons team
In een groeiende markt moet je flexibel kunnen zijn. Met ons jonge team krijgen we dat elke keer weer voor elkaar. Scherpe doelstellingen en ambitie om naar het uiterste te streven helpen ons naar de 'next level'​. Wij verwelkomen nieuwe teamleden in onze 'familie'​, want zo voelt het. Als een groep vrienden in plaats van collega's zorgen we dat de zaken op rolletjes lopen. Zo gaat iedereen vol plezier naar zijn of haar werk!
Al is het alleen al vanwege onze prachtige award-winning pand op een nog mooiere locatie, pal aan de Rijn.

Onze Nederlandse top categorieën
Tassen bedrukken
Pennen bedrukken
Mokken bedrukken
Petten bedrukken

Duitsland
Sinds 2014 heeft Maxilia ook een vestiging in Moers, Duitsland. Ook hier hebben we een jong team van verkopers die de markt zo goed mogelijk proberen aan te snijden. Maxilia.de behoort tot de top 7 snelstgroeiende Nederlandse e-commerce bedrijven in het buitenland.

Frankrijk
Sinds 2017 is Maxilia ook actief in Frankrijk. www.maxilia.fr


Visie
Onze klanten willen de beste promotieproducten voor de beste prijs. Deze prijs/kwaliteit-verhouding willen we waarborgen en zo goed mogelijk overbrengen naar u, onze klant.
De website maxilia.nl, het equivalent van onze core business, is ons kanaal naar u. Voor alle partijen is het van groots belang dat de communicatie eerlijk en helder verloopt. Al onze webshops (intussen meer dan 60!) worden continue getest en geoptimaliseerd voor uw gemak.
Na de bestelling streven wij naar een zo spoedig mogelijke afhandeling. Van bestelling tot uitlevering bieden én vragen wij maximale zekerheid. Daar staan wij voor, wij zijn Maxilia.

Een oud spreekwoord vat Maxilia samen: De klant is koning. Wij doen er alles aan dat u zich ook zo voelt. Wij zijn Maxilia, met ons jonge team heten we u van harte welkom als koning.

Laat vandaag nog relatiegeschenken bedrukken bij Maxilia.nl

Vacatures
Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe ambitieuze collega's. Kijk voor de actuele vacatures op jobs.maxilia.eu