Maxilia Relatiegeschenken wederom in CrossBorder E-commerce Top 30

Voor de vierde keer op rij is Maxilia Relatiegeschenken genomineerd voor de CrossBorder Top 30. De top van Nederlandse online verkopers die hard aan de weg timmeren over de grens, gebaseerd op internationale omzetgroei.

Maxilia Relatiegeschenken is sinds 2014 niet alleen actief in Nederland, maar ook in Duitsland en Frankrijk en breidt eind dit jaar uit in Spanje en Italië. Kans maken op een plek in deze top van snelst groeiende Nederlandse e-commercebedrijven kan alleen met een online omzet van 100.000 euro buiten Nederland in 2017 én een omzetgroei van minimaal 20% over het boekjaar van 2018.

Best Online Performance Maxilia uit Rhenen met de gelijknamige website maxilia.nl is niet alleen genomineerd voor de CrossBorder Top 30, maar hoopt dit jaar ook weer uitgeroepen te worden tot beste internetleverancier in de promotionele branche. Niet alleen in 2017, maar ook in 2018 gingen de ‘Maxilianen’ met de Best Online Performance Award naar huis.

FD Gazelle van 2018 Daarnaast mag Maxilia de titel ‘FD Gazelle van 2018’ dragen. De titel voor snelst groeiende ondernemingen van Nederland. Deze award wordt jaarlijks uitgereikt door het Financieele Dagblad (FD) en toegewezen aan 754 ondernemingen van de 1 miljoen in Nederland.

De groei van de hardlopers wordt afgemeten aan de netto-omzet die de afgelopen drie jaar minimaal 20% gestegen moet zijn en die het laatste jaar winstgevend afsluiten. Sinds vorig jaar telt niet alleen de omzetgroei mee, maar ook de groei van werknemers en de winstgevendheid van de snelgroeiende organisaties. Maxilia is titelhouder in regio Oost (Utrecht, Overijssel en Gelderland).

CrossBorder Award Naast de CrossBorder Top 30 wordt voor het tweede jaar de CrossBorder Award uitgereikt voor de beste internationale marketingcampagne. Hiervoor gelden: een marketingcase gevoerd buiten Nederland, primair gericht op B2C e-commerce en minimaal twee marketingmiddelen, zoals e-mail.

De CrossBorder Top 30 wordt bekend gemaakt tijdens het CrossBorder Event op donderdag 3 oktober en is een initiatief van Dexport en Twinkle.

Contact informatie
Patrick Geijtenbeek
Marketing Blog Site SEA PPC

Wij zijn Maxilia Relatiegeschenken!

Missie
Onze klanten komen bij ons voor de laagste prijs en snelste levertijden, daar zijn we goed in. Eenmaal klant, altijd een klant, want bij Maxilia kom je terug in een warm bad. Klanten blijven voor de service en daar zijn we trots op!

Ons team
In een groeiende markt moet je flexibel kunnen zijn. Met ons jonge team krijgen we dat elke keer weer voor elkaar. Scherpe doelstellingen en ambitie om naar het uiterste te streven helpen ons naar de 'next level'​. Wij verwelkomen nieuwe teamleden in onze 'familie'​, want zo voelt het. Als een groep vrienden in plaats van collega's zorgen we dat de zaken op rolletjes lopen. Zo gaat iedereen vol plezier naar zijn of haar werk!
Al is het alleen al vanwege onze prachtige award-winning pand op een nog mooiere locatie, pal aan de Rijn.

Onze Nederlandse top categorieën
Tassen bedrukken
Pennen bedrukken
Mokken bedrukken
Petten bedrukken

Duitsland
Sinds 2014 heeft Maxilia ook een vestiging in Moers, Duitsland. Ook hier hebben we een jong team van verkopers die de markt zo goed mogelijk proberen aan te snijden. Maxilia.de behoort tot de top 7 snelstgroeiende Nederlandse e-commerce bedrijven in het buitenland.

Frankrijk
Sinds 2017 is Maxilia ook actief in Frankrijk. www.maxilia.fr

Visie
Onze klanten willen de beste promotieproducten voor de beste prijs. Deze prijs/kwaliteit-verhouding willen we waarborgen en zo goed mogelijk overbrengen naar u, onze klant.
De website maxilia.nl, het equivalent van onze core business, is ons kanaal naar u. Voor alle partijen is het van groots belang dat de communicatie eerlijk en helder verloopt. Al onze webshops (intussen meer dan 60!) worden continue getest en geoptimaliseerd voor uw gemak.
Na de bestelling streven wij naar een zo spoedig mogelijke afhandeling. Van bestelling tot uitlevering bieden én vragen wij maximale zekerheid. Daar staan wij voor, wij zijn Maxilia.

Een oud spreekwoord vat Maxilia samen: De klant is koning. Wij doen er alles aan dat u zich ook zo voelt. Wij zijn Maxilia, met ons jonge team heten we u van harte welkom als koning.

Laat vandaag nog relatiegeschenken bedrukken bij Maxilia.nl

Vacatures
Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe ambitieuze collega's. Kijk voor de actuele vacatures op jobs.maxilia.eu