Maxilia wint ‘Best Online Performance’ award

Zo trots als een pauw. Dat is het team van Maxilia uit Rhenen. Het e-commercebedrijf sleepte woensdagavond de ‘Best Online Performance 2017’ in de wacht. De prijs werd uitgereikt door initiatiefnemer PromZ in de Jaarbeurs in Utrecht.

Maxilia mag zich al ruim tien jaar specialist noemen in promotieartikelen en relatiegeschenken en biedt deze artikelen online aan op de gelijknamige website maxilia.nl. ,,Deze erkenning is de kers op de taart, zeker omdat de concurrentie steeds groter wordt’’, vertelt Cor van Engelenhoven, die enkele jaren geleden als eenmanszaak in de promotionele branche is begonnen.

Maxilia is inmiddels uitgegroeid tot een e-commercebedrijf met bijna vijftig werknemers in Nederland én over de grens. Het bedrijf werd door de vakjury onder meer beoordeeld op kwaliteit, uitstraling, functionaliteit en assortiment.

Conversiepercentage = hoog
De website gooit hoge ogen. Volgens het juryrapport, dat bestaat uit stemmen van de vakjury, toeleveranciers en klanten, is de website mooi, goed vindbaar en overzichtelijk. ,,Wij springen eruit met ons hoge conversiepercentage. Daar zijn we heel trots op!’’, zegt Van Engelenhoven met de zojuist uitgereikte certificaat nog in zijn handen.

Ook de klantenservice bleef niet onopgemerkt. Volgens het juryrapport is Maxilia door velen zeer geliefd. In het rapport staat dat het Rhenense e-commercebedrijf ,,bestaat uit een groep zeer gedreven mensen die met hun inzet en enthousiasme mensen aan zich weet te binden.’’

Onconventionele werkwijze
Dat is vooral te danken aan de werkwijze, meent Van Engelenhoven. Maxilia werkt volgens het zogeheten Semco-model. Een model waar vrijheid en ondernemerschap hand in hand gaan. En niet geheel zonder succes, zo is gebleken: ,,Onze onconventionele manier van werken werpt zijn vruchten af. Op Kiyoh scoren wij een negen en 99% van onze klanten beveelt ons aan.’’

Naast de titel ‘Best Online Performance’ is Maxilia ook vijftiende geworden in de lijst van snelst groeiende bedrijven in het buitenland. Voor deze zogeheten Cross Border award, die wordt uitgereikt tijdens het ‘Cross Border e-commerce Event’ van Dexport, waren dertig ondernemingen genomineerd.

En nu, achterover leunen met de eervolle vermelding? Dat is niets voor de ‘Maxilianen’. Achter de schermen wordt hard gewerkt, zodat klanten nog beter en sneller geholpen kunnen worden, ook in Duitsland en Frankrijk. ,,Wij streven naar 10% conversie op onze website’’, aldus een gedreven van Engelenhoven.

Wij zijn Maxilia Relatiegeschenken!

Missie
Onze klanten komen bij ons voor de laagste prijs en snelste levertijden, daar zijn we goed in. Eenmaal klant, altijd een klant, want bij Maxilia kom je terug in een warm bad. Klanten blijven voor de service en daar zijn we trots op!

Ons team
In een groeiende markt moet je flexibel kunnen zijn. Met ons jonge team krijgen we dat elke keer weer voor elkaar. Scherpe doelstellingen en ambitie om naar het uiterste te streven helpen ons naar de 'next level'​. Wij verwelkomen nieuwe teamleden in onze 'familie'​, want zo voelt het. Als een groep vrienden in plaats van collega's zorgen we dat de zaken op rolletjes lopen. Zo gaat iedereen vol plezier naar zijn of haar werk!
Al is het alleen al vanwege onze prachtige award-winning pand op een nog mooiere locatie, pal aan de Rijn.

Onze Nederlandse top categorieën
Tassen bedrukken
Pennen bedrukken
Mokken bedrukken
Petten bedrukken

Duitsland
Sinds 2014 heeft Maxilia ook een vestiging in Moers, Duitsland. Ook hier hebben we een jong team van verkopers die de markt zo goed mogelijk proberen aan te snijden. Maxilia.de behoort tot de top 7 snelstgroeiende Nederlandse e-commerce bedrijven in het buitenland.

Visie
Onze klanten willen de beste promotieproducten voor de beste prijs. Deze prijs/kwaliteit-verhouding willen we waarborgen en zo goed mogelijk overbrengen naar u, onze klant.
De website maxilia.nl, het equivalent van onze core business, is ons kanaal naar u. Voor alle partijen is het van groots belang dat de communicatie eerlijk en helder verloopt. Al onze webshops (intussen meer dan 60!) worden continue getest en geoptimaliseerd voor uw gemak.
Na de bestelling streven wij naar een zo spoedig mogelijke afhandeling. Van bestelling tot uitlevering bieden én vragen wij maximale zekerheid. Daar staan wij voor, wij zijn Maxilia.

Een oud spreekwoord vat Maxilia samen: De klant is koning. Wij doen er alles aan dat u zich ook zo voelt. Wij zijn Maxilia, met ons jonge team heten we u van harte welkom als koning.

Laat vandaag nog relatiegeschenken bedrukken bij Maxilia.nl

Vacatures
Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe ambitieuze collega's. Kijk voor de actuele vacatures op jobs.maxilia.eu