Maxilia.nl genomineerd voor Best Online Performance Award

Maxilia Relatiegeschenken is genomineerd voor de Best Online Performance Award door PromZ, het branche platform voor relatiegeschenken en promotieartikelen. Hier 6 redenen waarom Maxilia jouw stem verdient.

Heb jij al op ons gestemd?

Niet? Dan zal ik een aantal punten aanduiden waarom jij de moeite moet nemen om op Maxilia te stemmen. Lees meer op ons blog >

1. Grootste assortiment

Van relatiegeschenken/promotieartikelen, drukwerk, bedrijfskleding en wijn- en kerstpakketten, bij ons vind je het allemaal!

2. Beste website

Smaken verschillen misschien, maar hier kun je niet onderuit, Maxilia is dé website voor informatie en inspiratie! Een supersnelle, sfeervolle website met 100% transparante prijzen en levertijden.

3. Beste vindbaarheid via zoekmachines

Misschien wel het belangrijkste van Online Performance, daar staan waar de ONLINE klant zich bevind! Op nummer 1 in Google staan daar kom en blijf je niet zomaar, Google stelt hoge eisen aan een website zoals; snelheid, relevantie, gebruikservaring, meer dan 200 van deze factoren spelen een rol. Al meer dan 2 jaar staan wij op de meest concurrerende productgroepen bovenaan.

"Het belangrijkste van Online Performance, daar staan waar de ONLINE klant zich bevind!"

4. Snelste website van de branche!

Supersnelle laadtijden op je pc en mobiel 95/100 punten in de Google PageSpeed Insights test.

5. Ook in het buitenland succesvol "Crossborder30 Award"

300% Groei in Duitsland, ook hier geld weer dat je op 2 vlakken goed moet zijn, je klanten optimaal moet helpen reclame maken en goed zijn in online.

6. Hoogste klantwaardering cijfer in de branche: een 8,9

Al meer dan 10 jaar het hoogste klantencijfer van de branche. Online, maar toch persoonlijk klantencontact, Maxilia toont aan dat dit goed mogelijk is. Een full service leverancier, met persoonlijke accountmanagers.

Stem nu op Maxilia >

Wij zijn Maxilia Relatiegeschenken!

Missie
Onze klanten komen bij ons voor de laagste prijs en snelste levertijden, daar zijn we goed in. Eenmaal klant, altijd een klant, want bij Maxilia kom je terug in een warm bad. Klanten blijven voor de service en daar zijn we trots op!

Ons team
In een groeiende markt moet je flexibel kunnen zijn. Met ons jonge team krijgen we dat elke keer weer voor elkaar. Scherpe doelstellingen en ambitie om naar het uiterste te streven helpen ons naar de 'next level'​. Wij verwelkomen nieuwe teamleden in onze 'familie'​, want zo voelt het. Als een groep vrienden in plaats van collega's zorgen we dat de zaken op rolletjes lopen. Zo gaat iedereen vol plezier naar zijn of haar werk!
Al is het alleen al vanwege onze prachtige award-winning pand op een nog mooiere locatie, pal aan de Rijn.

Onze Nederlandse top categorieën
Tassen bedrukken
Pennen bedrukken
Mokken bedrukken
Petten bedrukken

Duitsland
Sinds 2014 heeft Maxilia ook een vestiging in Moers, Duitsland. Ook hier hebben we een jong team van verkopers die de markt zo goed mogelijk proberen aan te snijden. Maxilia-Werbeartikel.de behoort tot de top 7 snelstgroeiende Nederlandse e-commerce bedrijven in het buitenland.

Onze Duitse top categorieën
Taschen bedrucken
Tassen bedrucken

Visie
Onze klanten willen de beste promotieproducten voor de beste prijs. Deze prijs/kwaliteit-verhouding willen we waarborgen en zo goed mogelijk overbrengen naar u, onze klant.
De website maxilia.nl, het equivalent van onze core business, is ons kanaal naar u. Voor alle partijen is het van groots belang dat de communicatie eerlijk en helder verloopt. Al onze webshops (intussen meer dan 60!) worden continue getest en geoptimaliseerd voor uw gemak.
Na de bestelling streven wij naar een zo spoedig mogelijke afhandeling. Van bestelling tot uitlevering bieden én vragen wij maximale zekerheid. Daar staan wij voor, wij zijn Maxilia.

Een oud spreekwoord vat Maxilia samen: De klant is koning. Wij doen er alles aan dat u zich ook zo voelt. Wij zijn Maxilia, met ons jonge team heten we u van harte welkom als koning.

Laat vandaag nog relatiegeschenken bedrukken bij Maxilia.nl

Vacatures
Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe ambitieuze collega's. Kijk voor de actuele vacatures op jobs.maxilia.eu