Meer dan alleen het faciliteren van betalingen

De e-commerce markt blijft enorm in beweging. Behalve een concurrentiestrijd onder de (web)winkeliers is het ook druk op het vlak van spelers die de betalingen voor deze (web)winkeliers faciliteren, de Payment Service Providers (PSP’s). En hoe onderscheid je je als PSP met de steeds groter wordende concurrentie? “Betrouwbaarheid speelt hierin een grote rol. Daarnaast mogen een uitstekende service, goede connectiviteit en uiteraard een scherpe prijs ook niet ontbreken,” geeft Jeroen Jungerius, Commercieel Directeur bij Buckaroo, aan.

Bewezen kwaliteit
“De afgelopen drie jaar is Buckaroo uitgeroepen tot Beste Payment Provider van Nederland en daarnaast heeft Buckaroo nu ruim 10 jaar ervaring in billing en payments,” zegt Jungerius. “Medio 2016 is Buckaroo tot meest aanbevolen partij in de rubriek ‘digitale marketing en e-commerce’ uitgeroepen door MT.nl. Daar zijn we enorm trots op omdat dit betekent dat we continu op een hoog serviceniveau onze diensten leveren en de markt dit weet te waarderen. Buckaroo staat niet alleen bekend om de betrouwbaarheid en een hoog serviceniveau maar klanten weten ons ook te waarderen voor onze point of sale- en loyalty en voucher oplossingen, achteraf betalen, koppelingen met fulfilmentpartijen en boekhoudpakketten en de geïntegreerde oplossing voor retouren en credit management. Een totaaloplossing die van belang is bij een optimale ondersteuning voor (web)winkeliers.”

Persoonlijk contact en ondersteuning
(Web)winkeliers worden dagelijks geconfronteerd met een hoog percentage uitval bij betalingen en zijn op zoek naar mogelijkheden om deze conversie te verhogen.Jungerius: “Buckaroo geeft advies om het betaalproces zo efficiënt mogelijk in te richten en hen te voorzien van de laatste informatie en mogelijkheden. Consumenten vinden betalen per definitie niet leuk en moeten zo eenvoudig mogelijk kunnen betalen op een wijze die zij graag willen. Het bestel- en betaalproces mag niet als frustrerend worden ervaren. Ze moeten hier als het ware snel doorheen ‘glijden’ met de juiste look & feel, profiling en betaalmethoden inclusief real time inzicht in het transactieverkeer en de opvolging hiervan.”

Connectivity
Buckaroo heeft de meest populaire plugins en een uitgebreide API beschikbaar, zodat merchants en partners snel en eenvoudig betaaloplossingen kunnen aanbieden aan hun klanten. “We zijn continue bezig met het ontsluiten van nieuwe betaalmethoden en mogelijkheden om onze klanten beter te kunnen bedienen. Recent hebben we de Magento 2.0 award gewonnen voor beste plug-in bij dit populaire platform. Hier zetten wij al onze ervaring en kunde in om deze plug-in uitgebreid en betrouwbaar in te vullen en te helpen bij de implementatie ervan,” aldus Jungerius.

Buckaroo is in 2014, 2015, 2016 én 2017 uitgeroepen tot Beste Payment Provider van Nederland en heeft sinds 2005 ervaring in de e-commerce branche. Buckaroo biedt u een zeer complete internetkassa, voorzien van een breed aanbod aan nationale en internationale betaalmethoden en een volledig gedigitaliseerd facturatiesysteem. Momenteel maken ruim 5.000 bedrijven gebruik van de betaaloplossingen van Buckaroo. Zo behoren onder andere Staatsloterij, Pathé Theaters, Ziggo, Miss Etam, WoningNet en RTL Nederland tot de uitgebreide klantenkring van Buckaroo.

Unieke kenmerken van Buckaroo:
-    Uitgebreide extra modules zoals Anti Fraude, Credit Management, Loyalty en Point Of Sale
-    Automatische digitale facturen en herinneringen versturen in eigen huisstijl
-    Mobiel betalen mogelijk, inclusief betalingen via een QR-code
-    Diverse Plugins voor o.a Magento, Woocommerce en Virtuemart
-    Dagelijkse uitbetaling mogelijk
-    Gratis gebruikerstraining, zowel op kantoor als online

Een online winkel starten of verder door ontwikkelen? Uw facturatieproces optimaliseren en digitaliseren? Of juist meer conversie en resultaat behalen via het betalingsverkeer en meer weten over loyalty mogelijkheden? Neem dan contact op met één van onze accountmanagers via het telefoonnummer +31 (0)30-711 50 00 of stuur een e-mail naar sales@buckaroo.nl

Buckaroo, boosting your business!