Momice betreedt nieuwe markt met ticketverkoop

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:23:33

Persbericht - Amsterdam, 12 april 2018 - Momice, toonaangevend event management software leverancier in Nederland, voegt betaalde event ticket software toe aan hun diensten. De Amsterdamse scale-up reageert hiermee op een belangrijke trend in de B2B eventbranche: steeds meer organisaties willen de opkomst op hun event verhogen door bezoekers te laten betalen voor hun tickets.

Hogere opkomst op events

No-show is de grootste frustratie van elke event organisator: je investeert veel tijd en moeite in de planning, organisatie en promotie van je event en vervolgens komt een aanzienlijk deel van de geregistreerden niet opdagen! Een gratis (business) event kan rekenen op een no-show rate van 10-30%, bij een betaald event ligt dit aanzienlijk lager. No-shows leiden tot hogere kosten per bezoeker en hebben een negatieve invloed op je Event ROI.

Betaalde tickets in je eigen huisstijl

Het is nu mogelijk om specifieke tickets aan te maken voor verschillende doelgroepen of toegangstijden. Per ticket zijn de instellingen (prijs, BTW-tarief, toegangstijden) te bepalen en in het dashboard worden ticketverkoop en bijbehorende omzet real-time weergegeven. Momice heeft gekozen om samen te werken met wereldspeler Adyen, voor een beveiligde betaalomgeving.

De software en de (e)-tickets van Momice zijn white label – en dus helemaal aan te passen in de huisstijl van het event of bedrijf. Door een slim ontwerp zijn de e-tickets eenvoudig te vouwen tot een naambadge, zodat er geen leverancier of drukker aan te pas hoeft te komen.

Nieuw event website design

De online ticketverkoop is niet de enige verandering in deze update van Momice. Ook het event website design is totaal vernieuwd. Met dit nieuwe design heeft Momice niet alleen de meest gebruiksvriendelijke back-end, maar ook een moderne, strakke uitstraling die bijdraagt aan de totaalbeleving van de bezoeker. Bekijk de nieuwe look en feel hier.

Alles-in-1 event software

Momice bood al 5 modules: Mail, Registratie, Website, Enquête en Statistieken. Met de toevoeging van de Ticket Module biedt Momice de meest complete event software. Een event organisator heeft nu met Momice alles bij de hand: van uitnodiging tot registratie (incl. tickets), reminders en real-time updates tijdens het event op een custom web-app – én een enquête achteraf.

Lees meer over de features van Momice.

Contactinfo

Marlou Kramer