My ISO Genius is de nieuwe implementatietool voor ISO normen

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:26:59

Persbericht - Vanaf vandaag kunnen bedrijven gebruik maken van de unieke implementatietool My ISO Genius. ISO normen zijn wereldwijd erkend, zodat er een standaard is waar ieder bedrijf aan moet voldoen. Bedrijven steken veel tijd, geld en energie in adviestrajecten om een ISO certificaat te behalen. Echter is de behoefte van de bedrijven veranderd en willen zij ISO normen zelf begrijpen en implementeren. My ISO Genius biedt hier de uitkomst voor.

Bedrijven die het budget niet hebben of zelfstandig de certificering willen halen, kunnen gebruik maken van de implementatietool. Stapsgewijs wordt men door de belangrijke punten geleidt, zonder te moeten investeren in dure consultancy kosten. Daarnaast kunnen bedrijven te allen tijde vragen stellen aan een ervaren consultant. Aan het einde van de module heeft een bedrijf een volwaardig ISO Systeem geïmplementeerd.

My ISO Genius (www.myisogenius.com) is ontwikkeld door consultants en experts op het gebied van ISO normeringen, die jarenlang ervaring hebben opgedaan in het werkveld. Het is een innovatieve ontwikkeling, die wereldwijd op de markt wordt gebracht. Om de wereldwijde uitrol te verwezenlijken, is er een platform opgericht voor investeerders in My ISO Genius. Via het platform van Eyevestor kun je mede eigenaar worden door een certificaat te kopen en te investeren in My ISO Genius. De certificaten worden in 2019 voor early investors voor €240,- aangeboden, terwijl de waarde is vastgesteld op €480,-. In 2020 volgt een tweede investeringsronde tegen de waarde van € 480,-.

Sinds korte tijd staat de website van My ISO Genius online en nu wordt de implementatietool goed vindbaar gemaakt voor bedrijven die relatief onbekend zijn in de wereld van de ISO normen. Met de investeringen wordt er een goede online positionering opgesteld en meer geld beschikbaar gemaakt voor de marketing. Daarnaast zijn er ontwikkelingen om My ISO Genius uit te breiden met een online tool om het managementsystemen up to date te houden voor. Hiervoor is nieuwe software nodig, die bekostigd zal worden uit de investeringen. De voordelen voor de investeerders is dat er 10% van de winst ieder jaar als dividend worden uitgekeerd aan de certificaathouders. Early Investors kunnen daarnaast profiteren van de lagere instapwaarde van € 240,- en hiermee direct rendement boeken.

Kijk voor meer informatie voor investeerders op https://eyevestor.com/members/eyeventures/NL_ISO