Nederlands cryptocurrency-handelsplatform groeit Nederlandse markt voorbij

Een van Nederlands eerste en grootste cryptocurrency handelsplatformen, SATOS, zet naar verwachting deze maand de eerste stappen in Europa. Met een bekende doch unieke bedrijfsfilosofie is het vernieuwde handelsplatform voornemens om binnenkort heel Europa te veroveren. De unieke filosofie vertoont gelijkenis met de oorspronkelijke gedachte achter de bekendste en tevens grootste cryptocurrency, bitcoin: be your own bank. SATOS vult deze gedachte aan met de oeroude ‘klant is koning’-mentaliteit.

SATOS ziet sinds de opening van het het online cryptocurrency-handelsplatform in 2013 een gestage groei in klantaantallen en omzet. Het bedrijf geeft aan dat dit, naast de toenemende populariteit van cryptocurrencies zoals bitcoin, hoofdzakelijk komt door de geboden klantenservice. In tegenstelling tot andere handelsplatformen biedt SATOS zeven dagen per week, twaalf uur per dag live support om klanten bijvoorbeeld te helpen met de eerste stappen in het cryptocurrency-landschap. De dienstverlening wordt op Trustpilot beoordeeld met een 4,6 uit 5 door duizenden klanten. Hiermee is SATOS het best scorende cryptocurrency platform van Europa.

Tot op heden was het handelsplatform enkel een prominente naam in Nederland. Het platform geeft aan geruime tijd bezig te zijn geweest met voorbereidingen voor de volgende stap en lanceert nu een gloednieuwe website. Het handelsplatform is Nederland uitgegroeid en breidt verder in Europa uit onder het nieuwe satos.eu domein.

“We hebben altijd de ambitie gehad om buiten Nederland te opereren. Onze bedrijfsfilosofie is uniek en we zien dit zeker als een gemis in de rest van Europa. Geen account, geen verstopte kosten en bovenal: wij beheren de tegoeden van onze klanten niet waardoor je baas bent over je eigen crypto-vermogen. Het beheren van tegoeden van klanten zou voordelen met zich meebrengen voor ons bedrijf, echter stellen wij de klant centraal en kiezen wij ervoor om de visie van Satoshi, de oprichter van Bitcoin te volgen.”

Broodnodig
De focus van SATOS mag duidelijk zijn: de klant is in volledige controle over zijn cryptocurrency-vermogen. In 2018 werd door hackers ruim 1 miljard dollar buitgemaakt op verschillende exchanges. SATOS biedt het gevoel van een exchange, maar laat je hierbij cryptocurrencies zoals bitcoin kopen en verkopen vanuit een eigen wallet.

“In tegenstelling tot veel andere handelsplatformen beheert SATOS geen cryptocurrencies van haar klanten. Dit staat voor ons gevoel haaks op de gedachte achter cryptocurrency. Banken beheren onze euro’s, hier heb jij als klant geen volledige controle over. Helaas zien wij de laatste jaren hetzelfde gebeuren binnen het cryptocurrency-landschap. Om die reden nemen wij de tijd om klanten te informeren en waar nodig te helpen om baas over eigen vermogen te blijven en dus je eigen bank te worden.”  Aldus Tim Kamer.

Ook in 2019 beheren exchanges nog extreem hoge vermogens, met de nodige risico’s. Zo werd onder andere de grootste internationale exchange Binance gehackt. Hoewel deze exchanges er alles aan doen om hackers tegen te gaan, slagen hackers er ook in 2019 in om hacks te voltooien. Blijf daarom zoveel mogelijk baas over eigen vermogen!

SATOS, partner in cryptocurrency

SATOS is een cryptocurrency in- en verkoopportaal opgericht in 2013. Bitcoin, ethereum, ripple en meer: voor cryptocurrency ben je bij SATOS bij het juiste (web)adres. We onderscheiden ons door een laagdrempelige, service first-mentaliteit in combinatie met een unieke bedrijfsfilosofie: jij houdt als klant te allen tijde controle over je eigen cryptocurrency-tegoeden. Waarom? Omdat Satoshi Nakamoto, het pseudoniem onder de white paper van Bitcoin, het zo bedoeld heeft: financiële soevereiniteit voor iedereen.

Wat maakt ons zo uniek?
- Service first: we bieden zeven dagen per week, twaalf uur per dag live-support om vragen te beantwoorden en eventuele problemen direct te verhelpen.
- Volledige controle: hoewel cryptocurrency financiële vrijheid met zich mee zou brengen, worden jouw coins bij veel handelsplatformen als tegoeden opgeslagen en dus in feite beheerd door het handelsplatform. SATOS beheert geen cryptocurrencies van klanten. Zo ben je nooit afhankelijk van ons; je bent de baas over je eigen (crypto)vermogen.
- Meer dan zes jaar ervaring in cryptocurrencies: vóór cryptocurrencies zoals bitcoin populair werden, was SATOS al een gevestigde naam.
- Meer dan 10000 klanten gingen je voor: onze klanten beoordelen ons met een 9/10.
- Een toegewijd en passievol team: een voorwaarde voor succes is een team dat gelooft in de geleverde diensten of producten.
- Vliegensvlug: tegoeden, zowel euro’s als cryptocurrencies, worden direct uit voorraad verstuurd. Doordat SATOS instant payments ondersteunt, kan bij verkopen van cryptocurrencies de tegenwaarde in enkele seconden op je rekening worden bijgeschreven.

Vragen of direct bitcoin kopen? Ga direct naar SATOS