Nederlandse scale-up schiet ondernemers in spe te hulp met digitale oprichting

Veel startende ondernemers hebben last van de corona pandemie die ons land teistert. Niet omdat ze hun business-model uit elkaar zien vallen, maar simpelweg omdat ze geen nieuw bedrijf meer kunnen opstarten en inschrijven. Veel instanties, waaronder de Kamer van Koophandel, beperken namelijk fysieke afspraken voor het oprichten van een eenmanszaak. Firm24 komt nu met een oplossing.

Het gaat hier om een procesmatig probleem en dus moest er een technologische oplossing voor te bedenken zijn. En dat is nu gebeurd. Speciaal voor startende ondernemers heeft notaris platform Firm24 de oprichting van een eenmanszaak nu volledig online toegankelijk gemaakt. Er is dus geen fysieke afspraak bij de Kamer van Koophandel meer nodig.

Firm24 was al een tijd bezig om het oprichten van een BV 100% online beschikbaar te maken. In theorie was dit al langer mogelijk, maar in de praktijk zaten hier wat haken en ogen aan. De technologie voor identificatie is wel voorhanden maar volgens de Nederlandse wet heeft de notaris altijd het laatste woord over een BV oprichting. Deze heeft de verplichting om na te gaan of de oprichters en bestuurders wel zuiver op de graat zijn, en bijvoorbeeld geen sprake is van een witwas of katvanger constructie. Glipt deze er onverhoopt toch tussendoor dan heeft de notaris een groot probleem. In het ergste geval kan hij uit zijn ambt worden ontheven, en mag hij een andere beroep gaan uitkiezen. Er is de notaris dus veel aan gelegen dat een online identificatie 100% zuiver en correct wordt uitgevoerd.

Firm24 heeft een identificatie oplossing ontwikkeld waar haar notarissen op durven te varen, waardoor een BV oprichten 100% veilig, snel en thuis vanachter de laptop kan worden voltooid. Deze methode is nu ook voor handen voor eenmanszaken. De notaris verricht de identificatie die normaal gesproken door de Kamer van Koophandel wordt verricht, en verzorgt 100% online de inschrijving van de eenmanszaak. Daarmee wordt dus alle fysieke contact vermeden. Dat is wel zo prettig, gezien de recente ontwikkelingen.

Een terugval in economische activiteit lijkt onafwendbaar voor 2020. Firm24 hoopt op deze manier toch bij te dragen aan het wegnemen van onnodige belemmeringen voor ondernemend Nederland, zodat we er snel weer bovenop komen.

Over Firm24

Firm24 is een platform voor ondernemers en hun vennootschappen. Zo kan je er onder andere een BV oprichten, eenmanszaak oprichten, BV opheffen, aandelenoverdracht, boekhouding en  andere diensten.

Over Stramark

Online marketing bureau Stramark helpt Firm24 om (toekomstige) ondernemers op de hoogte te brengen van de laatste ontwikkeling.

Jij wilt groeien met je bedrijf. Online marketing is een belangrijke driver om deze doelstelling te realiseren, zowel op korte als op lange termijn. Daar wil je passend advies voor. Echt goede online marketing vraagt tijd, én je moet er continu aan blijven werken. Hoe doe je dat als je je liever richt op je eigen business? Door online marketing uitbesteden aan zoekmachine marketing bureau Stramark behoud je focus. Wij op resultaat, jij op je onderneming. Onze experts zijn de hele dag bezig met hun vakgebied waardoor we alles voor je uit handen kunnen nemen. Zo hoef jij je geen zorgen meer te maken. Lees hieronder hoe we dat doen.

Waar staan wij voor?

Ons team bestaat uit zeer gedreven mensen waarbij we één gezamenlijk doel voor ogen hebben: het optimale resultaat behalen voor jouw bedrijf. Daarbij geloven we in:

Online
Wij zien internet als cupido. Het verbindt de juiste mensen en bedrijven met elkaar en realiseert zo voor beide partijen het gewenste resultaat. Zoekmachine marketing helpt organisaties om de juiste doelgroep te bereiken om ze vervolgens te converteren naar klanten.

Onszelf
Om van ons werk en jouw bedrijf écht een succes te maken, moeten we blijven investeren in onszelf. We behalen relevante certificaten voor Google AdWords & Analytics zodat jij Google Ads met een gerust hart kunt uitbesteden. Met de werkervaring voor diverse klanten kunnen we je bovendien nog beter helpen. Focus op resultaat Focus is onze belangrijkste kernwaarde. Dit uit zich in een doelgerichte, analytische en data gedreven werkwijze. Op die manier zorgen we voor effectieve pragmatische oplossingen, die focussen op jouw doelstellingen. Iedere dag opnieuw streven we naar het behalen van aantoonbare resultaten. Dat is onze missie.

Duidelijke communicatie, openheid & transparantie
Daarnaast hechten we veel waarde aan het duidelijk en eenvoudig overbrengen van informatie. Een advies wordt altijd eerst intern getoetst op overzichtelijkheid en we zorgen dat oplossingen gericht zijn op uitvoerbaarheid. Verloopt het contact met je websitebouwer stroef? Door onze technische kennis kunnen wij hierin de juiste schakel zijn. Ten slotte voorzien we je van beknopte, maar complete managementinformatie. Dat begint bij het schrijven van heldere en transparante e-mails.

Ons uitgebreide dienstenpakket
Waar andere full service online marketing bureaus alles doen voor hun klanten, zonder onderliggende strategie, werkt het bij Stramark anders. Zoekmachine marketing is een krachtig middel om klanten en bedrijven te koppelen. Zeker wanneer het in lijn is met jouw heldere bedrijfsstrategie en de daarbij behorende marketingstrategie. Deze basis moet in orde zijn. Dat klinkt misschien een tikkeltje eigenwijs, maar we zijn ervan overtuigd dat de juiste volgorde in online marketing het verschil maakt.

Hoe doen we dat?

Bij zoekmachine marketing bureau Stramark geloven we heilig in de volgende volgorde in online marketing:

Zoekmachine Adverteren (SEA)

Met zoekmachine adverteren, ofwel SEA (Search Engine Advertising), genereer je direct zeer relevant verkeer naar je website. Met Google AdWords is alles zeer goed meetbaar waardoor we in relatief korte tijd weten wat werkt. Wil jij ook meer bezoekers? Kies dan voor Google Ads uitbesteden aan online marketing bureau Stramark. Ook als je (nog) niet bekend bent met Google adverteren adviseren we je graag.

Zoekmachine Optimalisatie (SEO optimalisatie)

Door middel van zoekmachine optimalisatie kun je (onbetaald) hoger in Google te komen. Hierbij passen we jouw website webshop aan. Dit doen we door het verbeteren van de websitestructuur, het verbeteren of toevoegen van tekst (SEO Copywriting), linkbuilding en technische verbeteringen. Het grote voordeel is dat SEO optimalisatie een duurzame verbetering is. Goede SEO maakt je website of webshop structureel beter vindbaar in zoekmachines. Daarom moet je er continu aan blijven werken, maar als zoekmachine optimalisatie bureau (SEO bureau) helpen we je daar bij!

Voor wie doen we dat?

Online marketing bureau Stramark is er voor ambitieuze mkb’ers die houden van:

• Focus (op resultaat)
  • Betrouwbaarheid
  • Flexibiliteit

Wij werken voor bedrijven in uiteenlopende branches. Voor websites en webshops, business to business en business to consumer.

Online marketing uitbesteden

Wil jij beter gevonden worden en ben jij onze nieuwe uitdaging? Samen kijken we waar de kracht van jouw bedrijf ligt en waar je kunt groeien. Goed om te weten: online marketing uitbesteden kan bij ons gedeeltelijk of volledig. Voordat we aan de slag gaan heb je misschien eerst nog wat vragen. Wat is online marketing eigenlijk? Of hoe ziet mijn online marketing plan eruit? Neem dan gerust vrijblijvend contact op met Online Marketing Bureau Stramark. We zijn benieuwd naar jouw ambitieuze plannen!