Nieuwe all-inclusive-dienst geïntroduceerd: mrBOX Bandenwissel voor de deur.

Bijna: tijd voor de winterbanden!

Nieuwe service in Nederland: mrBOX komt langs, wisselt je banden en slaat ze de hele winter veilig voor je op...

‘ s-Graveland, 29 september 2016…. Als straks de zomer werkelijk voorbij is, wordt het weer tijd voor het halfjaarlijkse gesleep met de zomer- en winterbanden. In Nederland wordt dit jaar een nieuwe all-inclusive-dienst geïntroduceerd: mrBOX Bandenwissel voor de deur.

Bandenwissel aan huis

Eén telefoontje of een paar muisklikken, je reserveert een tijdstip en mrBOX komt naar je toe  - op kantoor of thuis - om de banden voor je om te wisselen. Daarna gaan de banden met mrBOX mee, hij slaat je zomerbanden veilig, verzekerd en voordelig op bij een van de ALLSAFE Mini Opslag vestigingen. En zodra het weer lente is bel je mrBOX weer op. “Dit levert je naast extra ruimte in de schuur of garage ook extra tijd op. Gemak dient de mens, mrBOX speelt hier werkelijk op in”, zegt Eric Stubbé, bedenker van mrBOX.com .

Opslag

Voor een wielenwissel op locatie ben je € 74,- kwijt, waarbij het transport en de opslag tot de volgende wissel bij de prijs is inbegrepen. Stel dat je heel handig bent dan kan je er ook voor kiezen de banden zelf te wisselen en toch bij mrBOX op te slaan voor € 39,- inclusief transport vanaf locatie naar keuze naar de opslag van mrBOX. Voor meer informatie: www.mrbox.com.

Over mrBOX

mrBOX slaat alles voor je op, niet alleen je autobanden. mrBOX is als het ware je kast in the cloud; het bedrijf haalt de spullen die je even niet nodig hebt thuis op en met een paar muisklikken of telefonisch laat je alles weer thuisbezorgen. Handige extra tool is de mrBOX app waarmee je altijd weet waar de spullen -  die je even niet nodig hebt - opgeslagen zijn, daardoor is alles online terug te vinden en ben je nooit meer iets kwijt. De opbergboxen van mrBOX zijn ook te huur als een stevige verhuisdoos, dit kan vanaf € 0,98 per 2 weken. www.mrbox.com.

Voor een video-impressie klikt hier

ALLSAFE, een landelijk opererende aanbieder van flexibele opslagruimte voor particulieren en bedrijven, is initiatiefnemer van mrBOX. Daarom worden de spullen opgeslagen bij de vestigingen van ALLSAFE Mini Opslag.

Voor (startende) MKB bedrijven is naamsbekendheid van cruciaal belang; zowel (potentiele) klanten als aandeelhouders en investeerders vinden het fijner zakendoen als je daar aan werkt.

Heb je wel eens het gevoel dat er zó veel te communiceren is, maar dat de tijd ontbreekt? Wel eens zin in externe daadkracht? Een snufje know-how en inzicht van buitenaf? Fair Focus Communicatie is in 2012 gestart met de ambitie het MKB en startups te helpen professioneel, transparant en effectief te communiceren en fungeert als jouw externe communicatie brigade. Zo krijgen al die zaken die er toe doen, daadwerkelijk een kans en een toekomst.

Wat we doen?

Het commercieel communiceren van je boodschap: we vertellen jouw doelgroepen over je product, dienst en bedrijf. We helpen om je verhaal over leuke nieuwswaardige feiten, positieve initiatieven, kansrijke ontwikkelingen en relevante trends helder over te brengen.

Dit doen we via online media, maar natuurlijk ook met persberichten richting good-old-print-media. Daarnaast houden wij ons ook bezig met lobbyen/netwerken (in/rond Amsterdam), drukwerkproductie, het organiseren van evenementen, direct marketing en we hebben een korte lijn naar sales support organisaties... Voor je volledige marketing communicatie kan je dus bij Fair Focus terecht of voor specifieke onderdelen daarvan.

Zodat je naam bekender wordt bij de relevante media en (potentiële) relaties en belangengroepen. En er overal wat belletjes gaan rinkelen. Ook bij jou!

Effectief communiceren over zaken die er toe doen, via geselecteerde kanalen. Daar gaat het om. Dat is communicatie van deze tijd!