Nieuwe boekhoudkoppeling tussen Simplicate en iMUIS Online

Goed nieuws voor klanten van iMUIS Online die met Simplicate werken. Combidesk biedt de mogelijkheid om automatisch een koppeling te maken tussen Simplicate bedrijfssoftware en iMUIS Online. Met de koppeling worden facturen en relaties voortaan automatisch bijgewerkt in de boekhouding.

De ideale combinatie

Mattijs Wilms, Directeur MUIS Software: ‘Een goede tool voor CRM, projectmanagement en facturatie is een onmisbaar onderdeel van een efficiënt draaiende organisatie. De moderne look and feel, complete functionaliteit en prettige organisatie van Simplicate creëren de ideale combinatie met de administratieve software van iMUIS Online voor accountants en ondernemers.’

Gezamenlijk initiatief

‘Het initiatief voor de koppeling kwam van gezamenlijke klanten van iMUIS Online en Simplicate, waarna Combidesk de koppeling voor ons heeft ontwikkeld’, vertelt Peter Hager, mede-eigenaar van Simplicate. ‘Als de betalingen binnen zijn, worden deze door iMUIS Online teruggekoppeld naar Simplicate. Je ziet dus in zowel je boekhoud- als CRM-pakket of de factuur is betaald. Net als Simplicate werkt iMUIS Online volledig cloudbased. Hierdoor zijn je gegevens veilig en vanuit elke plek beschikbaar.’

Minder fouten, meer tijd

Tim Fabels, oprichter van Combidesk: 'Wij houden ervan mensen te helpen het maximale uit hun werkzame leven te halen door terugkerende taken te automatiseren. De koppeling vereenvoudigt en versterkt het samenwerken met de boekhouder. Daarbij geeft het een goed gevoel dat je altijd up-to-date bent met je boekhouding: je werkt altijd met actuele gegevens, zowel in iMUIS Online als in Simplicate. De synchronisatie vindt ieder kwartier plaats, waardoor je boekhouding realtime is bijgewerkt. Om te koppelen heb je geen technische kennis nodig. Binnen enkele minuten is de koppeling tussen beide pakketten gelegd. Dit soort koppelingen vereenvoudigen je processen en schelen de eindgebruiker tijd. Het is minder handwerk dus minder foutgevoelig.’

Bekijk hier de koppeling

Simplicate | Better Business

Simplicate is alles—in—één bedrijfssoftware en integreert eenvoudig met andere softwaretools!

• CRM
    Altijd en overal je klantgegevens binnen handbereik!

• HRM
    Alle belangrijke HRM-zaken in één overzicht. Weg met excellijstjes!

• Sales
    Breng jouw sales op ongekend niveau en laat je bedrijf groeien.

• Project Management
    Krijg eenvoudig meer grip op je Project Management.

• Urenregistratie
    Plan en registreer uren, gewoon vanuit je agenda.

• Facturatie
    Verstuur online je facturen en koppel je boekhoudpakket.

Met Simplicate heb je je zaken beter voor elkaar
Wij geloven dat echte verbetering voortkomt uit het versimpelen van complexe zaken. Want vereenvoudiging brengt verlichting. En daarom is het onze ambitie om software te bouwen die briljant is in zijn eenvoud. Dus bij ons kom jij - de gebruiker - op de eerste plaats en focussen wij ons op de belangrijkste reden waarom jij überhaupt business software zou willen gebruiken: om het jezelf makkelijker te maken.

Contact
Wil je ook graag je business verbeteren en ben je op zoek naar bedrijfssoftware die daar goed bij past? Neem dan contact op met één van onze Account Managers via telefoonnummer +31 (0)88-5200500 of stuur een e-mail naar support@simplicate.nl