Nieuwe website Peopleassist

Bent u zzp'er of werkt u wel eens met zzp'ers? Op Peopleassist vindt u veel informatie over het zelfstandig ondernemen, het laatste zzp-nieuws én tools om zelf vertrouwd en volgens de wetgeving zaken te doen.

Peopleassist heeft een complete make-over gehad. Wilt u starten met zelfstandig ondernemen of bent u al langere tijd zzp'er? Onze kennisbank staat vol met relevante informatie dat u op weg kunt helpen. Volg ook het laatste nieuws vanuit de politiek over de zzp-wetgeving zodat u weet wat er allemaal speelt.

Zoekt u een overzichtelijke manier om alle facetten van het ondernemen goed en efficiënt uit te voeren? Ons HelloProfs platform is hier uitermate geschikt voor. Log in als zzp'er of opdrachtgever en doe met elkaar zaken. U kunt als zzp'er gemakkelijk offertes, facturen en werkbonnen maken. Als opdrachtgever zet u inkoopopdrachten weg en heeft u snel contact met uw zzp'ers. Alle overeenkomsten worden automatisch door HelloProfs aangemaakt en voldoen aan de wet DBA. Zo weet u in ieder geval zeker dat u volgens de regels van de Belastingdienst onderneemt!

Neem eens een kijkje op de vernieuwde Peopelassist website en laat u inspireren door het ondernemersvak!

Welkom bij HelloProfs!

Wij brengen opdrachtgevers en opdrachtnemers (zzp’ers) bij elkaar om fiscaal en juridisch verantwoord samen te werken. Hiervoor hebben wij een compleet zzp platform ontwikkeld waarop beide partijen met elkaar zaken kunnen doen. Snel, veilig en gemakkelijk!

Uw voordelen:

• Complete service van A tot Z. Inclusief offertetool, facturatietool en marktplaats voor opdrachten
  • Volledige juridische -en fiscale borging, dus geen verrassingen achteraf
  • Geen inmenging van derde partijen, alleen u en uw zakenpartner doen zaken