NL|Werkgeversdienst haalt financieringsdoel via crowdfinance

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:27:37

Persbericht - NL|Werkgeversdienst heeft haar investeringsdoel via Rabo&Crowd ruim gehaald. Met de financiële impuls kan het bedrijf groeien in het aantal opdrachtgevers dat zij ontzorgt bij de verwerking van lonen, ziekte en verzuim.

Bernd Röttgering, lid management NL|Werkgeversdienst reageert: ‘wij zijn erg blij! Superfijn dat zo’n grote schare investeerders (64, red.) ons met NL|Werkgeversdienst ondersteunen. Dit geeft ons vertrouwen om onze activiteiten uit te breiden.

Als financieel adviseurs, fiscalisten en loonadministrateurs merken wij keer op keer dat payroll erg kostbaar is en niet is voorbereid op de nieuwe wetgeving van 2020. Veel van onze klanten zouden graag werken met extern werkgeverschap, maar dat is door de kosten en complexiteit vaak niet mogelijk.’

Wat doet de NL|Werkgeversdienst?

“Extern en flexibel werkgeverschap, gewoon via je vertrouwde accountant en/of loonbureau!” Wij ontzorgen werkgevers. Bedrijven hoeven zich geen zorgen meer te maken bij de verwerking van lonen, ziekte en verzuim.’

Het idee van NL|Werkgeversdienst is meer dan ooit relevant: werkgevers ontzorgen van hun werkgeverstaken. Met de komst van de nieuwe wetgeving WAB zitten veel werkgevers met de handen in het haar. Veel bedrijven zullen opnieuw moeten kijken naar de manier waarop zij hun werknemers uitbetalen. NL|Werkgeversdienst is al volledig ingericht op deze nieuwe wetgeving.

De werkgeversdienst biedt alle arbeidsrechtelijke voordelen van commerciële payroll. Tegelijk zorgt men ervoor dat je als ondernemer alle financiële voordelen van zelfstandig werkgeverschap houdt. De fiscale en juridische verantwoordelijkheid wordt volledig gedragen door de werkgeversdienst. Benieuwd hoe dat werkt? Kijk dan even op youtube

Meer informatie over crowdfinance als alternatieve financieringsvorm vind je op raboencrowd.nl.