Ondernemen? Laat u informeren op Franchisebeurs 2019

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:25:12

Persbericht - Altijd al gedroomd over het starten van een eigen onderneming, maar weet u niet waar te beginnen? Breng op 4 of 5 april a.s. een gratis bezoek aan de Franchisebeurs om u te laten inspireren. De 16e editie van de beurs wordt gehouden bij Hart van Holland in Nijkerk. Aanmelden kan via www.ikwordondernemer.nl.

Binnen één (middag)dag op de hoogte

“De Franchisebeurs is voor iedereen die wil proeven van het ondernemerschap. Op de beurs staan vijftig verschillende franchiseformules die op zoek zijn naar nieuwe ondernemers. Altijd al gedroomd van een eigen horecazaak? Formules als De Beren, Kaldi koffie & thee, Subway, FEBO, MultiVlaai en Papa John’s staan u graag te woord. Bent u al actief in de dienstverlening of zit u er aan te denken om bijvoorbeeld een eigen kantoor te openen? Bezoek dan de ‘Dienstverlenersplein’ op de beurs en ga in gesprek met onder andere Finovion, Straetus incasso, CijferMeester of Bilancio Budget”, aldus Tim Hazekamp, medeorganisator van de Franchisebeurs.

Er tal van andere franchiseformules aanwezig. Klik op deze link voor een compleet overzicht van de deelnemers.

Is het iets voor mij?

De Franchisebeurs opent een wereld op het gebied van ondernemerschap. Of het ondernemerschap als franchisenemer iets voor u is, hangt af van uw behoefte. “Wilt u vooral lekker ondernemen en minder bezig zijn met bijkomende zaken als administratie, boekhouding en marketing? Dan kan franchise een ideale manier zijn om te starten als franchisenemer.”

Op de beursvloer zijn diverse pleinen te vinden:

• Het Experienceplein: loop langs bij diverse foodtrucks en pop-up stores
  • Het Dienstverlenersplein: maak hier kennis met diverse dienstverlenende franchiseformules
  • Het Startersplein: waar start-ups en jonge franchiseformules te vinden zijn
  • Het Horecaplein: rondom de grote bar zijn diverse food- en horecaformules gevestigd
  • Het Seminarplein: hier worden diverse seminars door franchisegevers en andere gastsprekers gehouden

Gratis toegang, registreer vandaag nog!

De Franchisebeurs in gratis toegankelijk. Via deze link kunt u direct gratis toegangskaarten aanvragen. De toegangskaart wordt per e-mail naar u gestuurd. Neem de e-mail mee, of print hem uit. U krijgt bij de ingang een persoonlijke badge. Dus verzeker uzelf van een onvergetelijke (mid)dag vol ondernemerslust en vraag nu uw kaarten aan!

Openingstijden & adres

Donderdag 4 april 10.00 – 16.00 uur
Vrijdag 5 april 10.00 – 16.00 uur
Locatie: Hart van Holland, Nijkerk