Online stemmenbureau maakt voice-over tarieven betaalbaar

Voice-over Agency, het digital-first stemmenbureau uit Amsterdam, heeft deze week haar langverwachte nieuwe stemmenplatform gelanceerd. Op de voice-over marktplaats kan eenvoudig een professionele voice-over of stemacteur worden gevonden voor de meest uiteenlopende opdrachten, zoals corporate video’s, online commercials en uiteraard de meer traditionele radio- en tv-commercials.

Mainstream voice-over stemmen

De nieuwe gebruiksvriendelijke website van het stemmen bureau bespaart video-editors veel tijd. Waar voorheen onder stemmenbureaus het adagium ‘hoe meer stemmen, hoe beter’ klonk, is vandaag de dag de focus verschoven van kwantiteit naar kwaliteit. Het gaat dus niet meer om het aanbieden van de meeste stemmen maar om de meest relevante mainstream stemmen. Uiteraard zijn er nog steeds stemmenbureaus die voice over casting op maat leveren, maar voor de meest voorkomende producties kan men eenvoudig in 3 overzichtelijke stappen een voice-over boeken.

Transparante voice-over buy-out

En daar zit volgens Voice-over Agency dan ook haar meerwaarde. Doordat het overzichtelijke platform tevens transparantie in de hand werkt, kan men altijd zeer snel én betaalbaar slagen. Veel voice-over agencies laten het na hun volledige voice-over tarieven te communiceren, waardoor er een soort ‘handjeklap’ situatie ontstaat, zoals dat voorheen ook vaak het geval was. Voice Over Agency breekt met die trend en geeft bezoekers de optie om een inspreek fee te betalen die vervolgens met zeer betaalbare buy-outs voor broadcast commercials kan worden uitgebreid.

Actuele voiceover tarievenlijst

Het voice-over bureau claimt overigens niet het goedkoopste stemmenbureau uit Amsterdam te zijn, maar met haar aantrekkelijk geprijsde tarieven een mooi alternatief te bieden voor 90% van het inspreekwerk. Onderhandelen of wachten op de actuele voiceover tarievenlijst van een specifieke stemacteur is daarmee verleden tijd. Ook aan een snelle beschikbaarheid is gedacht: voice-over boekingen worden standaard binnen 24 uur ingesproken en tevens is een spoedservice van slechts enkele uren mogelijk.

VoiceCowboys is het eerste stemmenbureau ter wereld waar je binnen 1 minuut de perfecte voice over regelt tegen de allerscherpste voice over tarieven. Vanaf onze ranch in hartje Amsterdam wordt er hard gewerkt aan de uitbouw van het bedrijf. Onze ambitie: diverse voice over services te introduceren en met een sterke digitale focus het creatieve proces beter te faciliteren. Voor jouw gemak, gewin en genot.