Ontdek het gemak van evalueren met BusinessMonitor

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:26:35

Persbericht - Door BusinessMonitor is een compleet online onderzoeksplatform ontwikkeld. Hiermee kan iedereen zelfstandig in drie eenvoudige stappen elk onderzoek- of evaluatieproject uitvoeren en via een online dashboard rapporteren.

Stap 1 Kies de vragen

Je kunt zelf eenvoudig en snel de vraagstelling bepalen. Iedere vraag is mogelijk. Kies de onderzoeksvragen uit een vragenbibliotheek of formuleer zelf nieuwe vraagteksten.

Met BusinessMonitor is het ontwikkelen van vragenlijsten kinderspel geworden. Van eenvoudige NPS meting tot zeer uitgebreide inventarisatie. De vragenlijst kan, indien gewenst, in de eigen huisstijl worden opgemaakt. Smileys, sterren, rapportcijfers, open vragen, iedere schaalverdeling is mogelijk. De evaluatie kan op ieder scherm worden ingevuld.

Om de resultaten te rapporteren en onderscheid te kunnen maken naar bijvoorbeeld: vestiging, afdeling, contactpersoon en doelgroep kunnen filters worden gekozen. Per organisatie kunnen verschillende onderzoeksprojecten onder hetzelfde account worden uitgevoerd en in 1 dashboard worden gerapporteerd.

Stap 2 Nodig deelnemers uit

Voor het verspreiden van je formulier zijn er verschillende kanalen beschikbaar. Het BusinessMonitor platform beschikt over een complete verzendmodule. Deelnemers kunnen onder andere via Email en SMS bereikt worden. Veel van onze klanten kiezen ervoor om via een anonieme code te gaan evalueren. Deze aanpak is volledig in lijn met de nieuwste AVG richtlijnen voor Privacy by design.

Nadat de juiste vragen zijn gekozen of toegevoegd, klik je op de knop ‘Genereer code’. Een unieke code geeft deelnemers via een mobielvriendelijke landingspagina toegang tot je formulier.

Je doelgroep kan nu snel en eenvoudig het formulier via ieder (mobiel) device met een internetverbinding invullen.

Stap 3 Rapportagedashboard

Alle resultaten worden direct door middel van een online rapportagedashboard gerapporteerd. Als er aanleiding is actie te ondernemen kan automatisch een emailbericht naar je mailbox gestuurd worden.

Geen tijdrovende rapportagewerkzaamheden meer, richt je volledig op het interpreteren van de uitkomsten, implementeer verbeteracties sneller en richt je op het monitoren van de effecten van je acties. Echt klantgericht werken wordt de norm, wij helpen om het verschil te blijven maken voor je klanten, leden, cursisten, vrijwilligers etc.

Wat kost het? Onze prijsstelling is zeer scherp. Alle werkzaamheden en kosten worden vooraf helder in een projectplan gespecificeerd, budgetoverschrijding kennen we niet. Onze tevredenheidsgarantie 100% tevreden klanten.

Hoe nu verder? Stel eenvoudig vandaag al je eerste vragenlijst samen, vul een test in op je mobiel en bekijk direct de resultaten in het dashboardrapport.

Meer informatie op deze website https://businessmonitor.nl/nieuws/2019/09/10/Ontdek-het-gemak-van-evalueren-met-BusinessMonitor.html

Neem contact op: René Lagendijk  +31621284200

of via [email protected]