Oude Wesselink nu ook leverbaar in Duitsland

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:28:04

Persbericht - Waar Oude Wesselink in Nederland en vooral het Oosten van Nederland al aardig aan de weg aan het timmeren is, zijn de tuinmeubelen sinds kort ook in Duitsland leverbaar. Zo zijn ook de tuinmeubelen van Oude Wesselink steeds populairder in de tuinen van onze oosterburen. Dat de showroom van Oude Wesselink Tuinmeubelen is gevestigd in Enter (Overijssel) versterkt de tuinmeubeltrend in Duitsland nog eens.

Showroom net voor de grens

De showroom van Oude Wesselink Tuinmeubelen is gevestigd in Enter (Overijssel). In deze showroom van ruim 2000 m² vind je een ruim aanbod aan tuinmeubelen in iedere stijl. Omdat deze showroom net over voor de Duitse grens ligt, is hij erg populair bij onze oosterburen. In de showroom vind je namelijk luxe tuinsets, tuinstoelen, loungesets, complete tuintafels en nog veel meer tuinmeubelen. Daarnaast levert Oude Wesselink de tuinmeubelen ook over de grens. Zo hoeven ook Duitse klanten niet zelf hun tuinmeubelen te vervoeren.

Online tuinmeubelen shoppen bij Oude Wesselink

Naast de enorme showroom zijn de tuinmeubelen van Oude Wesselink ook online te bestellen. Dit maakt de tuinmeubelshop niet alleen erg populair in de regio Twente, maar zorgt er ook voor dat Oude Wesselink één waar begrip is in de regio Utrecht, Brabant, Noord-Holland en Zuid-Holland. De bezorgservice van Oude Wesselink Tuinmeubelen is snel en flexibel. Zo leveren ze op afspraak in héél Nederland, België en nu ook Duitsland. Dit maakt het kopen van tuinmeubelen waar dan ook een stuk leuker en makkelijker.