Paul Clappers treedt toe als partner bij PR-bureau FNKE

PR-bureau FNKE, gespecialiseerd in data-gedreven PR, heeft vanaf vandaag twee partners: Bram Jeurissen en Paul Clappers. Na bijna twee jaar werkzaam te zijn geweest bij FNKE, werd het tijd voor Paul tijd om de volgende stap te zetten.

“Toen ik in 2015 bij FNKE begon, was het bedrijf net een maand oud. Het voelde van het begin goed en dat gevoel is alleen maar sterker geworden. Samen met Bram heb ik ervoor gezorgd dat we pitches hebben gewonnen en ondertussen werken we met de gemeente Arnhem, JEE-O, Oxxio, ProRail en SodaStream aan geweldige campagnes”, aldus de kersverse partner. “Daar wil ik aan blijven werken, niet alleen als medewerker maar als mede-eigenaar. Net zoals aan het heruitvinden van PR, ook op dat gebied is nog flink wat werk te verzetten in Nederland.”  

Groeien

Bram Jeurissen is erg blij met de toetreding van Clappers. “De meest succesvolle bureaus hebben twee eigenaren. Zo houd je elkaar scherp en vul je elkaar aan. Met de buy-in van Paul hebben wij alle kwaliteiten geborgd die nodig zijn om de volgende stap te maken. Zo groeien we door naar ons doel: een award winning data-gedreven PR-bureau.”

Rollen in het bedrijf

In de dagelijkse bedrijfsvoering blijft Clappers verantwoordelijk voor PR, social campaigns, strategie, concepting en content. Jeurissen richt zich met name op new business, strategie, concepting, en data-analyse. Er wordt nog gezocht naar een ervaren PR-consultant.

PR-bureau FNKE

FNKE is een data-gedreven PR-bureau, wij maken keuzes op basis van data om zo campagnes te realiseren die beklijven. FNKE is gestart in 2015, gevestigd in Arnhem en werkt voor Arnhem, JEE-O, Oxxio, ProRail en SodaStream. FNKE werkt met zelfsturende teams, op basis van Holacracy.

FNKE is een data-gedreven PR-bureau. FNKE wil het anders doen omdat we weten dat het kan. Traditioneel maken PR-bureaus beslissingen op basis van intuïtie, ervaring en hun netwerk. De strategie is vaak: idee, persbericht, nabellen, publicaties, activatie, einde campagne. FNKE werkt ook met intuïtie, ervaring en een groot netwerk maar wij nemen beslissingen gebaseerd op data. Het resultaat? Data-gedreven PR: dat zijn campagnes met een stevig fundament en dus een grotere kans op succes.

FNKE is op 13 juli 2015 opgericht en is gevestigd in Arnhem. In de korte tijd dat FNKE bestaat, hebben we de gemeente Arnhem, JEE-O, Oxxio, ProRail en SodaStream aan ons weten te binden.