Pensioen voor start- en scale-ups hoeft niet duur te zijn; partnership Sprout & Brand New Day

Met trots laten wij weten dat Sprout vanaf vandaag de handen ineen slaat met scale-up Brand New Day. Dé disrupter binnen de pensioenwereld. Bij Brand New Day wordt alles online geregeld, tegen lage kosten en met een onderscheidende service. Zo regel je gemakkelijk pensioen voor jouw werknemers.

Brand New Day heeft speciale pensioenregelingen voor de start- en scale-ups van Sprout. Waarom biedt Brand New Day dit? Veel groeiende ondernemingen laten pensioen links liggen, terwijl voor werknemers pensioen één van de belangrijkste arbeidsvoorwaarden is.

Om ondernemingen aan te moedigen krijg je nu via Sprout 20% korting op de doorlopende kosten van een pensioenregeling. Weten hoe laag de kosten van een pensioenregeling zijn bij Brand New Day en wil je nu direct je korting claimen? Bereken het binnen één minuut: Doe nu een pensioenberekening.

Wij zijn een ‘disrupter’, opgericht vanaf een zolderkamer om het op te nemen tegen de traditionele banken en verzekeraars. Een groot gedeelte van de aandelen is nog steeds in handen van de oprichters en het personeel. En ja, in zulke bedrijven heerst een andere mentaliteit. Wij rennen nog ouderwets hard voor de klant! On-Nederlandse service, lage kosten, meer pensioen: daarmee onderscheiden wij ons van alle andere pensioenaanbieders.

Pensioen speciaal voor start- en scaleups

Voor groeibedrijven hebben we de groeiregeling ontwikkelt. Hiermee bied je voor een fractie van het bruto inkomen al een mooie pensioenregeling aan, waarmee de werknemer meteen is voorzien van een goed nabestaandenpensioen. En dat allemaal online en zonder rompslomp! Download hier onze Whitepaper.

Pensioen hoeft niet duur te zijn, bereken het zelf!

Door onze samenwerking met Sprout krijg je nu een aantrekkelijke korting van zo’n 20% op de doorlopende kosten van een bedrijfspensioen. Bereken hier zelf binnen een minuut de kosten en reserveer daarmee gelijk je korting.

Meer weten?

Maak kennis met Nick Leben via 06 45946474 of mail naar nleben@brandnewday.nl.