Persbericht: John Altman zussen starten crowdfunding voor guilt-free snack

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:23:00

Persbericht - John Altman zussen starten crowdfunding voor guilt-free snacks. Food start-up wil lekker snacken minder ongezond maken.

Amsterdam, 18 december – De twee zussen achter het bedrijf John Altman maken (h)eerlijke popcorn en verrassende noten-combinaties waar je zonder schuldgevoel van kan genieten. De jonge food start-up uit Amsterdam wil heel Nederland stapelgek maken van hun ‘guilt-free snacks’. De initiatiefnemers zijn van plan om in 2018 een half miljoen snacks te verkopen. Om dat te realiseren zijn zij op maandag 18 december gestart met een crowdfundingscampagne om hiervoor €100.000 aan groeigeld binnen te halen. Drie uur na de bekendmaking op BNR heeft John Altman al ruim €40.000 binnen gehaald.

Guilt-free snacken

“Lekker snacken minder ongezond maken” is hun motto en met een snackmarkt ter waarde van één miljard euro in Nederland is daar zeker ruimte voor. Ruim 9 op de 10 Nederlanders eet dagelijks iets tussen de maaltijden door en 59% van de Nederlanders maakt zich zorgen over kunstmatige toevoegingen. Met de popcorn en noten-combinaties van John Altman willen ze op deze trends inspelen!

Crowdfunding

De officiële kick-off van de campagne is vandaag, maandag 18 december, gestart. Vanaf vandaag is het mogelijk om de campagne financieel te steunen via www.crowdaboutnow.nl/campagnes/johnaltman

Over John Altman

In de wereld om ons heen vind je veel snacks met onnodige toevoegingen en ongezonde ingrediënten. Marie Claire en Julie zijn daarom een food-merk gestart dat ‘guilt-free snacks’ op de markt brengt. Met John Altman popcorn en noten kun je genieten van producten die een beter alternatief zijn in de snack- categorie. Deze snacks zijn altijd 100% natuurlijk. John Altman werkt samen met sociale partners voor een betere wereld, zoals Max Havelaar & De Regenboog Groep. En het allerbelangrijkste, de popcorn en noten zijn waanzinnig lekker!

Voor meer informatie, rechtenvrij beeldmateriaal en interviewverzoeken neem contact op met:

John Altman | Julie van der Lande | T +31(0)643909830 |  E [email protected] | W www.johnaltman.nl