PR-Dashboard integreert mediamonitoring van BuzzCovery

PR-Dashboard, de tool waarmee honderden PR-afdelingen gegevens van journalisten beheren, integreert mediamonitoring van BuzzCovery in haar verzendsysteem. Zo staan alle gegevens van een PR-campagne op 1 plek.

Duizenden titels meer dan Blendle
"Met de nieuwste versie van BuzzCovery kunnen gebruikers voor elk persbericht apart monitoring instellen voor snelle A/B testen. Omdat BuzzCovery de offline data van ruim 3.000 printmedia kan tonen geven ze een enorme voorsprong op systemen die van Blendle afhankelijk zijn." aldus Jeroen Goeman Borgesius van PR-Dashboard.

Ideale tool bij pitches
Goeman Borgesius: "PR-mensen kunnen nu met de knop Article Search van duizenden journalisten zien welke artikelen ze de afgelopen maanden hebben geschreven. Omdat je zelf de zoekopdrachten beheert kan een PR-bureau ook terugzoeken wat er over een bedrijf is geschreven. Ideaal bij pitches of het zoeken van bedrijven die een pr-bureau kunnen gebruiken."

BuzzCovery biedt natuurlijk ook continue mediamonitoring. Er kunnen 25 verschillende zoekopdrachten tegelijk aan staan. Via e-mail alerts weet je wanneer er nieuwe resultaten zijn. Je kunt verschillende zoekopdrachten combineren voor een share-of-voice vergelijking.

Journalisten vinden, persberichten verzenden en mediamonitoring zodat je ziet wat het resultaat is. Het kan allemaal met de handigste PR-tool: PR-Dashboard.

Je bedient het systeem van je computer, tablet of smartphone, alles wat je doet valt binnen de AVG regels en het kost nog geen 2.000 euro per jaar!
Neem contact op, zeg dat je ons op Sprout hebt gezien en ontvang 2 maanden gratis bij een abonnement.