Relatiegeschenken.nl als eerste in branche gecertificeerd door keurmerk Thuiswinkel Zakelijk

Vanaf vandaag draagt Relatiegeschenken.nl het online keurmerk Thuiswinkel Zakelijk. Relatiegeschenken.nl is al jarenlang een toonaangevende B2B webshop in de relatiegeschenken branche. Om nog meer en beter aan de verwachtingen van deze klantengroep te voldoen heeft Relatiegeschenken.nl zich laten certificeren door Thuiswinkel.org.

De grenzen vervagen tussen verkopen aan consumenten (B2C) en aan bedrijven (B2B). Zakelijke kopers verwachten steeds meer dezelfde gebruikerservaring als bij consumentenwebshops. Relatiegeschenken.nl: “We zien dat zakelijke kopers ook steeds meer behoefte hebben aan veilig en betrouwbaar zakendoen. Het Thuiswinkel Zakelijk keurmerk biedt in een oogopslag die zekerheid”.

Thuiswinkel Zakelijk
Voor de klanten van Relatiegeschenken.nl BV biedt Thuiswinkel Zakelijk de zekerheid van een helder aanbod met duidelijke prijzen en een overzichtelijk orderproces. Daarnaast is Relatiegeschenken.nl technisch getoetst op een veilige betaalomgeving en de meest voorkomende ICT-kwetsbaarheden. Relatiegeschenken.nl: “Wij zijn dan ook trots op dat we als eerste bedrijf in de relatiegeschenken branche het Certificaat Thuiswinkel Zakelijk mogen voeren.”

Al 40 jaar toonaangevend in het bedrukken van uw relatiegeschenken.

Voorkom dat uw relaties u vergeten...

Wat is er nu vervelender dat je een keer een klant hebt gehad en dat die bij een vervolgbestelling toch naar een ander gaat. Of dat je een mooi event hebt georganiseerd en dat mensen het een jaar later niet meer kunnen herinneren. Of dat je een mooi feest organiseert voor je medewerkers maar je vergeet een blijvend aandenken mee te geven. Met als gevolg dat je minder goed wordt herinnerd. Vervelend toch...?

Relatiegeschenken zijn bij uitstek geschikt om dit probleem op te lossen. U geeft een blijvende herinnering aan je relaties. Mensen vinden het leuk om een kado te krijgen (trouwens, een kado geven is ook altijd leuk om te doen). Onderzoek laat zien dat relatiegeschenken de loyaliteit van klanten enorm doet toenemen. Oftewel: de kans is veel groter dat ze terugkomen bij uw bedrijf! Ook is het een uitstekend middel om medewerkers te belonen. Tot slot blijkt uit datzelfde onderzoek dat relatiegeschenken zeer lang meegaan. Zo gaat een pen bijvoorbeeld meer dan een jaar mee en gaat hij gemiddeld door 7 handen. Een mooie zichtbaarheid voor uw bedrijf. Of een mooie herinnering aan uw feest, event of jubileum.

Relatiegeschenken.nl is al 40 jaar toonaangevend in de branche. Wij helpen u graag met ideeën, suggesties en een mooie geschenk om weg te geven!

Team Relatiegeschenken.nl