Representatieve bedrijfskleding voor op de beurs

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:26:28

Persbericht - Iedereen is weer terug van vakantie, hoog tijd dus om een aankomende beurs alvast goed voor te bereiden. De meeste aandacht gaat hierbij vaak naar de organisatie, aankleding of uitvoering. Representativiteit van de medewerkers wordt echter nog wel eens vergeten, terwijl dit juist een belangrijk onderdeel kan zijn. In dit persbericht geven wij je een paar tips!

Bedrijfskleding met een goede pasvorm

Om medewerkers een representatief visitekaartje te laten zijn van het bedrijf, is het belangrijk dat de bedrijfskleding goed zit. Het is daarom aan te raden om eerst samples te bestellen. Zo kan een team de kleding vooraf passen en weet je zeker dat zowel het model als de maat precies goed zijn.

De perfecte bedrukking

Om je representativiteit een extra boost te geven, kun je ook bedrijfskleding bedrukken. De bedrukking is het effectiefst als de tekst of het logo goed zichtbaar is. Zorg daarom dat de bedrukking contrasteert met de kleur van de kleding. Zo springt je tekst of logo er pas echt goed uit. En let er op dat de bedrijfsnaam, eventuele slogan of contactgegevens in een duidelijk lettertype zijn gedrukt. Niet te klein, maar ook zeker niet te groot. Subtiel werkt vaak beter dan “over the top”.

Vaste outfits of kleding voor eenmalig gebruik

Als je kleding laat personaliseren, bedenk dan eerst of het voor langdurig gebruik is of voor een eenmalige beurs. Voor langdurig gebruik ligt een wat betere kwaliteit voor de hand terwijl je voor eenmalig gebruik waarschijnlijk met een wat goedkopere uitvoering uit de voeten kunt. Waarvoor je de kleding gaat gebruiken, bepaalt ook het soort bedrukking. Voor vaste outfits volstaat vaak het bedrijfslogo. Maar voor beurzen kun je bijvoorbeeld een overhemd bedrukken met een tijdelijke actie. Of je laat de naam van een evenement op een T-shirt drukken. Als herkenbare kleding voor je team of als origineel item om weg te geven.

Speciale beursaanbieding voor de lezers van Sprout

Digitransfer is in 15 jaar uitgegroeid tot marktleider op het gebied van kleding bedrukken. Met een brede collectie kleding en een modern machinepark worden vanuit Gorinchem dagelijks een groot aantal bedrijven voorzien van hun eigen kleding.  Om het extra interessant te maken om kleding te laten bedrukken met je eigen bedrijfsnaam of logo, hebben we nu een mooie aanbieding. Met code “SPROUT2019” ontvang je direct 15% korting op je hele bestelling. Bestellen kan al vanaf 1 stuk en de actie loopt tot 31 oktober.