Rob Klijsen Commercieel Directeur bij Simplicate

Rob Klijsen (39) is per 1 februari aangesteld als Commercieel Directeur bij Simplicate. De benoeming sluit aan bij de groeifase waarin het bedrijf zich bevindt. Rob heeft veel ervaring in het opzetten, aansturen en trainen van marketing- en sales-teams bij vergelijkbare softwarebedrijven. Zo heeft hij in het verleden een grote bijdrage geleverd aan de (inter)nationale groei van Exact Software. Rob gaat bij Simplicate met Head of Sales Linda Wijma en Head of Marketing Jascha Tuinier de sales en marketing activiteiten leiden. Linda Wijma: ‘De groei van vorig jaar willen we voortzetten door in 2018 nogmaals te verdubbelen. Het is onze ambitie om de belangrijkste software-leverancier te worden in onze markten.’

Veel ervaring
Rob begint veertien jaar geleden bij Exact als salesmedewerker en is uiteindelijk als MT lid eindverantwoordelijk voor de Nederlandse sales van de MKB tak. Later zet hij voor Exact de vestigingen in Londen en Frankfurt internationaal op de kaart en behaalt hij hoge omzetcijfers met goedlopende marketing-, sales- en customer success teams. In 2016 maakt Rob de overstap naar het Belgische softwarebedrijf Teamleader. ‘Als Country Manager was ik verantwoordelijk voor de groei in Nederland en kwam ik Simplicate steeds vaker tegen. Ik was meteen gecharmeerd van het product en de service van Simplicate. Toen ik eigenaren Peter en Gerard ontmoette was er direct een klik. Ze staan met beide benen op de grond en willen een harde, maar gecontroleerde groei realiseren zonder kwaliteitsverlies. Daar kan ik met mijn kennis en ervaring zeker bij helpen.’

Visie en ambitie
Rob hecht veel waarde aan de kwaliteit van een softwareproduct en dienstverlening naar klanten en kan zich daarom goed vinden in de visie van Simplicate. ‘Net als Simplicate geloof ik dat echte verbetering voortkomt uit het versimpelen van complexe zaken. Er zijn nog zoveel ondernemers die wij kunnen helpen met software die briljant is in zijn eenvoud. Simplicate helpt je om de bedrijfsvoering écht beter en makkelijker te maken met één geïntegreerde online oplossing voor CRM, HRM, Sales, Projecten, Uren en Facturatie. Bij Simplicate voel ik dat de klant echt centraal staat in de productontwikkeling en dienstverlening en dat is goed terug te zien in de hoge klanttevredenheid en een zeer laag verloop.’
Co-founder Peter Hager: ‘We zijn erg blij Rob te kunnen toevoegen aan ons managementteam. Hij brengt een groot netwerk met zich mee en heeft meer dan veertien jaar ervaring in het laten groeien van SaaS bedrijven. Zijn kwalitatieve insteek en deskundigheid passen goed bij onze filosofie. We kijken uit naar de samenwerking!’

Goud in handen
Hoe gaat Rob Simplicate helpen de groeiambities te realiseren? Rob: ‘Het proces moet in de basis goed staan. Dan kan je met de juiste KPI’s zien wat je kunt verbeteren. Daarnaast vind ik het coachen en trainen van medewerkers belangrijk. Ik wil niet alleen het bedrijf laten groeien maar ook de mensen zelf. Als je investeert in mensen, maar ook samen zorgt voor een open en inspirerende cultuur, vindt iedereen het te gek om hier te werken. Dan heb je goud in handen.’

Over Simplicate
Simplicate is online business software voor zakelijke dienstverleners zoals accountants, creatieve bureaus en consultants. Met Simplicate hebben zij CRM, Sales, Project Management, Urenregistratie, Facturatie en HRM in één. Zo maken wij hun werk eenvoudiger - van eerste klantcontact tot facturatie. En ook daarna.

Simplicate | Better Business

Simplicate is alles—in—één bedrijfssoftware en integreert eenvoudig met andere softwaretools!

• CRM
    Altijd en overal je klantgegevens binnen handbereik!

• HRM
    Alle belangrijke HRM-zaken in één overzicht. Weg met excellijstjes!

• Sales
    Breng jouw sales op ongekend niveau en laat je bedrijf groeien.

• Project Management
    Krijg eenvoudig meer grip op je Project Management.

• Urenregistratie
    Plan en registreer uren, gewoon vanuit je agenda.

• Facturatie
    Verstuur online je facturen en koppel je boekhoudpakket.

Met Simplicate heb je je zaken beter voor elkaar
Wij geloven dat echte verbetering voortkomt uit het versimpelen van complexe zaken. Want vereenvoudiging brengt verlichting. En daarom is het onze ambitie om software te bouwen die briljant is in zijn eenvoud. Dus bij ons kom jij - de gebruiker - op de eerste plaats en focussen wij ons op de belangrijkste reden waarom jij überhaupt business software zou willen gebruiken: om het jezelf makkelijker te maken.

Contact
Wil je ook graag je business verbeteren en ben je op zoek naar bedrijfssoftware die daar goed bij past? Neem dan contact op met één van onze Account Managers via telefoonnummer +31 (0)88-5200500 of stuur een e-mail naar support@simplicate.nl