Roy Ishak 4x op rij Beste Opleider van Nederland

Wat Ajax en PSV reeds lukte in het voetbal, speelt Roy Ishak klaar als opleider: 4x op rij de primus zijn van Nederland. Donderdag 7 december stond de opleider uit Almere alweer op het hoogste schavot, ditmaal in het congrescentrum Seats2meet te Utrecht. Daar organiseerde vergelijkingssite Springest de prestigieuze prijsuitreiking van de Beste Opleider van Nederland 2017.

Roy Ishak kaapte de oppergaai weg in de categorie Internet & Media. Met een gemiddelde beoordeling van een 9,6 scoorde hij zelfs hoger dan bij zijn vorige triomfen. Ook in andere categorieën hoort Roy bij de top van Nederland. Hij haalde eveneens een top 5-positie voor Communicatie, Marketing, Beste Trainer en Beste Opleider Overall.

Dit jaar volgden 401 deelnemers zijn copywriting cursus en SEO cursus, waarvan er 161 een score gaven. De uitstekende beoordeling dankt Roy aan zijn unieke aanpak. Hij stemt elke opleiding af op de concrete situatie van de cursisten, met voorbeelden en oefeningen uit diens dagelijkse praktijk. Daardoor is de lesstof meteen toepasbaar, en zien de cursisten onmiddellijk hun resultaten verbeteren.

Springest is de grootste onafhankelijke vergelijkingssite van Nederland voor opleidingen en trainingen. De website brengt het aanbod samen van ruim 5.200 opleiders, die automatisch deelnemen aan de jaarlijkse verkiezing.

Enkele beoordelingen van cursisten:

“Dat waren een hoop eyeopeners in 2 dagen. Ik ben met een hoop praktische tips en een lach op mijn gezicht naar huis gegaan.”

“Roy heeft ons een perfecte start gegeven, we hebben meteen al meer aanmeldingen dan voorheen.”

“Interactie tussen trainer en leerlingen is erg fijn. Geen moment waarop mijn aandacht verslapte. Top!”

Meer informatie over dit persbericht?

Contacteer Roy Ishak via e-mail of bel 06-506 368 60

Onze SEO specialisten zorgen ervoor dat bedrijven hoger komen voor zoekwoorden die ook echt omzet opleveren. We geloven in een allesomvattende aanpak. Dit betekent dat zowel de techniek, de content als het linkprofiel van hoog niveau moet zijn. Hierdoor behalen wij topposities, zelfs voor sterk beconcurreerde zoektermen.

Voor zoektermen waar op korte termijn al goede online zichtbaarheid verkregen moet worden zetten wij Google AdWords in. Wij weten precies hoe je een campagne goed structureert en optimaliseert. Gevonden worden alleen is niet het doel. Het meten van conversies en kosten per conversie heeft dan ook onze prioriteit.

En als een bezoeker dan na alle inspanningen de website van onze klant gevonden heeft, willen we ook dat hij of zij gelukkig wordt van het aanbod en de gebruikerservaring van de website. Daarom helpen wij ook met on-page (conversie) optimalisatie  en overtuigende teksten.