Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

RTL Nederland en Adfactor slaan handen ineen!

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:22:49

Persbericht - De handtekeningen zijn gezet en de champagne heeft geknald!

Tijdens dit traject heeft JM Corporate Finance, met in de lead Jan van Wijngaarden (partner) en Bart Koreman (senior adviseur), Adfactor intensief begeleid en van alle nodige expertise en adviezen  voorzien met als resultaat deze krachtige en strategische samenwerking.
RTL heeft een meerderheidsbelang van 60% in Adfactor genomen. Adfactor, een bedrijf gespecialiseerd in digital content marketing en met een dijk van een reputatie op dit vakgebied en een groot netwerk van kwalitatieve content creators en influencers. Door die kracht te combineren met het marktleiderschap in branded content van RTL wordt het bereik enorm vergroot en worden er nog meer kansen gecreëerd voor adverteerders. RTL Nederland kennen we natuurlijk als een van de meest vooraanstaande allround media- en entertainmentbedrijven van het land.
Het team van Adfactor (40 medewerkers) bestaat uit gepassioneerde adviseurs en projectmanagers met een goed gevoel voor aansprekende, relevante content en de juiste match tussen merk en influencers. Al 9 jaar op rij vinden mediaplanners Adfactor de beste online exploitant van Nederland in het Adformatie kerstrapport.
Voor ons was dit geen gesneden koek’, aldus Adfactor ‘Verkoop van een bedrijf is een vak apart, zo blijkt maar weer. Het tactische spel, de onderhandelingen, daar heb je de hulp van een expert bij nodig. Iemand die aanvoelt hoe mensen denken en een berg ervaring heeft in dit soort overnames. Dat hebben wij bij Jan van Wijngaarden en zijn Team gevonden. Alle puntjes staan op de i en dat is een heel prettig gevoel.’
Jan van Wijngaarden: ‘Dit was een zeer enerverend, intensief maar ook leuk proces, wederom in online medialand, met scherpe ondernemers die actief hebben meegedacht!’
Adfactor verheugt zich erop om samen met RTL Nederland het bedrijf naar de next level te brengen. Om samen meer uit de samenwerking met bureaus, adverteerders en publishers te halen. Om het Team verder te ontwikkelen tot de ware elite van digital marketing.