Simplicate kiest voor creative agency Festina

Na een korte oriëntatie heeft Simplicate, leverancier van online bedrijfssoftware voor creative & digital agencies, gekozen voor het Amsterdamse bureau Festina om haar nieuwe merkidentiteit te ontwikkelen.

Simplicate

Het hard groeiende Simplicate richt zich op zakelijke dienstverleners, met name creatieve en digitale bureaus. Zo wordt de software gebruikt door 15% van de bureaus die zijn aangesloten bij de Dutch Digital Agencies. Jascha: “We horen van creatives dat zij de eenvoud van Simplicate waarderen, terwijl het tegelijk een heel compleet pakket is. Je kunt het zien als de kern van je bedrijfsvoering. Het eerste contact met een nieuwe klant tot en met het versturen van facturen is als één doorlopende rode draad in Simplicate gewaarborgd met modules voor CRM, Sales, Projectmanagement, Urenregistratie, Facturatie en HRM.”

Festina X Simplicate

Nieuwe identiteit

Simplicate heeft Festina gevraagd een nieuwe merkidentiteit te ontwikkelen die moet bijdragen aan een verbeterde zichtbaarheid van het merk en de software. Een identity die herkenbaar, relevant en onderscheidend is en zal worden doorgevoerd in alle touchpoints.

Jascha Tuinier, Head of Marketing van Simplicate: “We zijn in drie jaar hard gegroeid, de software staat als een huis, gebruikers zijn enthousiast. Maar het merk mag steviger neergezet worden, met meer gevoel. We geloven dat de eenvoud en logica die onze software biedt emotionele waarden zijn. Dat moet beter naar voren komen. We hebben gekozen voor Festina omdat ze in hun werk die eenvoud en emotie prachtig samen laten gaan.”

Jochem van Berne, Managing Director van Festina: “We zijn blij met de samenwerking met Simplicate. Het zijn vooruitstrevende mensen die ons op een prettige manier uitdagen. Het is een bedrijf met liefde voor tech, maar tegelijk met een sterke menselijke kant. Daarin lijken ze wel wat op onszelf. Die combinatie willen we met onze creatieve ontwerpkracht in een rijke identiteit zichtbaar maken”.

Simplicate | Better Business

Simplicate is alles—in—één bedrijfssoftware en integreert eenvoudig met andere softwaretools!

• CRM
    Altijd en overal je klantgegevens binnen handbereik!

• HRM
    Alle belangrijke HRM-zaken in één overzicht. Weg met excellijstjes!

• Sales
    Breng jouw sales op ongekend niveau en laat je bedrijf groeien.

• Project Management
    Krijg eenvoudig meer grip op je Project Management.

• Urenregistratie
    Plan en registreer uren, gewoon vanuit je agenda.

• Facturatie
    Verstuur online je facturen en koppel je boekhoudpakket.

Met Simplicate heb je je zaken beter voor elkaar
Wij geloven dat echte verbetering voortkomt uit het versimpelen van complexe zaken. Want vereenvoudiging brengt verlichting. En daarom is het onze ambitie om software te bouwen die briljant is in zijn eenvoud. Dus bij ons kom jij - de gebruiker - op de eerste plaats en focussen wij ons op de belangrijkste reden waarom jij überhaupt business software zou willen gebruiken: om het jezelf makkelijker te maken.

Contact
Wil je ook graag je business verbeteren en ben je op zoek naar bedrijfssoftware die daar goed bij past? Neem dan contact op met één van onze Account Managers via telefoonnummer +31 (0)88-5200500 of stuur een e-mail naar support@simplicate.nl