Social shopping platform Hatsa! passeert de 25.000 gebruikers

Start-up Hatsa timmert hard aan de weg, en met succes. Het social shopping platform telt inmiddels al meer dan 25.000 gebruikers. In een korte tijd hebben veel nieuwe gebruikers zich aangemeld voor de handige shoppingtool voor het opslaan van wannahaves van verschillende webshops. Kortom, een mijlpaal die je als start-up graag viert.

De afgelopen tijd zijn er veel veranderingen doorgevoerd op het platform. Hatsa ziet in hoe belangrijk het is om in deze tijd te innoveren. Op dit moment wordt er gewerkt aan prijsupdates. De gebruiker wordt dan op de hoogte gesteld als de prijs van zijn/haar favoriete item is gedaald. Hatsa mag ook trots zijn: Er zijn in korte tijd meer dan 5.7 miljoen producten van ruim 100 webshops toegevoegd aan de zoekdata van Hatsa. Deze aantallen zullen op de korte termijn verveelvoudigd worden om zo aan gebruikers optimale zoekresultaten en productsuggesties te geven. Hierdoor raken gebruikers geïnspireerd.
Deze inspiratie zorgt ervoor dat de gebruikers van Hatsa meer content creëren. Er zijn al meer dan 40.000 shoppingoboards aangemaakt waarop in totaal al meer dan 300.000 items zijn bewaard. De interactie op het platform is erg toegenomen; gebruikers chatten meer met elkaar, en vinden het leuk om elkaar te volgen. 

Het is niet alleen het mooie aantal dat een mooie mijlpaal is, maar uit reviews, feedback en andere reacties blijkt ook dat gebruikers nagenoeg altijd erg positief en enthousiast zijn over Hatsa. Dat zijn duidelijke signalen dat het concept goed aanslaat. Daarom wordt er verwacht dat deze groei zich de komende periode zeker zal voortzetten. 

Webshops die al aangesloten zijn bij een affiliate netwerk kunnen al profiteren van het succes van Hatsa door de producten op Hatsa aan te bieden. Heb je zelf een webshop, neem dan contact op via sales@hatsa.com voor de mogelijkheden.

Hatsa is een online shophulp voor iedereen die een hekel heeft aan online shoppen met 20 tabbladen open, of altijd al zijn verschillende wishlists kwijt raakt. Hatsa maakt dit overzichtelijk. Een gebruiker maakt een board aan, en plakt daar linkjes van producten in. Wij halen vervolgens de afbeelding, prijs, titel en productbeschrijving op. Met de handige app zoeken we ook nog of er korting is. Ook kan je verlanglijstjes maken en delen op Hatsa, en kunnen gebruikers producten afstrepen als ze zijn gekocht. Gebruikers kunnen chatten met anderen over items, en elkaar helpen door productsuggesties te doen. Social shopping is daardoor een van onze speerpunten waarmee we ons graag onderscheiden van de concurrenten.

We maken online shoppen, makkelijker, socialer en voordeliger.