Spaces biedt bezoekers ADE professionele werkplekken aan

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:24:16

Persbericht - Coworking-concept Spaces nieuwe partner Amsterdam Dance Event. Tijdens de komende editie van Amsterdam Dance Event (ADE) kunnen de bezoekers van het dancefestival met hun pas terecht bij een van de vijf locaties van Spaces in Amsterdam. De ADE-bezoekers kunnen daar werken, vergaderen en elkaar ontmoeten.

Houders van een ADE Conference-pass hebben gratis toegang tot de Spaces Business Club en kunnen tegen gereduceerd tarief gebruik maken van de meeting rooms en day offices.

Daarnaast organiseert Spaces op 17 oktober een speciale ADE-editie van presentatieconcept PechaKucha 20×20, waarbij verschillende sprekers uit onder andere de dance-industrie inspirerende verhalen vertellen met een presentatie bestaande uit 20 slides, waarvan elke slide 20 seconden te zien is.

Unieke samenwerking

Vanaf 15 oktober vindt het Amsterdam Dance Event plaats. Daarbij is niet alleen aandacht voor het muzikale, maar ook voor het zakelijke aspect van deze wereldwijd almaar groeiende miljoenenindustrie. De keuze van ADE om de handen ineen te slaan met Spaces is dan ook een logische; beiden kennen Amsterdam als basis, zijn internationaal actief en geloven in de kracht van een goed netwerk. Florien Smits, Head of Partnerships bij Spaces: “We hebben in het verleden een aantal kleinere evenementen georganiseerd omtrent ADE en voelden dat de link tussen ons klopte. Omdat Spaces diverse ADE-gerelateerde huurders en members heeft en omdat we nu wereldwijd actief zijn, is dit het juiste moment om tot een volwaardig partnership over te gaan.” Ook Richard Zijlma directeur van ADE heeft zin om van start te gaan met deze samenwerking: “Wij zijn trots op de samenwerking tussen ADE en Spaces, omdat wij dezelfde waardes vertegenwoordigen, namelijk het verbinden en het faciliteiten van organisaties binnen een innovatieve context”.

Giganten op hun eigen gebied

ADE trekt jaarlijks gemiddeld 395.000 bezoekers uit 90 landen, 2.500 artiesten treden op bij 140 verschillende podia en het aansluitende congres weet jaarlijks 550 sprekers en 7.200 vertegenwoordigers te verwelkomen. ADE is daarmee het grootste elektronische muziekfestival ter wereld.

Spaces bestaat dit jaar 10 jaar en is marktleider op het gebied van coworking en flexibele kantoren. Met vijf locaties in Amsterdam – van de Zuidas tot aan het Amstelstation en de grachten, kunnen Spaces-members door de hele stad en wereldwijd gebruiken van dit innovatieve werkconcept. Momenteel zijn er 110 locaties geopend in steden als New York, Tokyo en Rio de Janeiro.

Voor meer informatie over de beschikbare ruimtes: www.spacesworks.com/ade

Voor meer informatie over PechaKucha: https://www.spacesworks.com/event/pechakucha-x-ade-x-spaces-2/

________________________________

Over Spaces

Spaces biedt een inspirerende kantooromgeving voor professionals en groeiende ondernemingen. Naast kantoorruimtes, zijn er memberships en vergaderzalen om te helpen denken, creëren en samen te werken. Spaces heeft als doel om een inspirerende omgeving met ondernemersgeest te bieden waar ideeën tot stand komen, een bedrijf zich ontwikkelt en waardevolle relaties kunnen ontstaan. Spaces heeft meer dan 110 locaties verdeeld over Europa, Azië, Australië, Afrika, Noord- en Zuid-Amerika. Bekijk voor meer informatie de website, lees de laatste blogsof volg Spaces op Instagram.