Spaces kondigt 100e locatie aan

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:23:07

Persbericht - Innovatief werkconcept kondigt een nieuw te openen locatie aan waarbij de portfolio wereldwijd nu 100 locaties telt.

Spaces, aanbieder van inspirerende werkomgevingen voor professionals en groeiende ondernemingen, heeft onlangs de opening van de 100e locatie aangekondigd. Met de aankondiging van maar liefst de opening van twee locaties in Hong Kong, kan Spaces nu vol trots melden dat de teller nu op 100 locaties staat.

Niet alleen start het nieuwe jaar met de aankondiging van 100 locaties, aan het eind van het jaar zal Spaces 250 locaties wereldwijd tellen.

Internationaal concept

Het innovatieve kantorenconcept van Spaces begon in 2006 in Amsterdam en heeft sindsdien locaties geopend in onder meer Los Angeles, Sao Paulo en Tokio. Martijn Roordink: “Onze klanten werken graag in wereldsteden en vanzelfsprekend volgen wij hen. Spaces kent nu een globale dekking op alle continenten. Na succesvolle locaties in Nederland was met de opening van Spaces aan Oxford Street in Londen en tegelijkertijd in Melbourne, Sydney en New York in 2015, de internationale opmars van start gegaan. En toch, wij zijn begonnen in Amsterdam en we zijn net zo trots dat we hier nu weer twee locaties kunnen openen bij Schiphol en aan de Amsterdamse Keizersgracht.”

Spaces op alle continenten

In 2014 werden de eerste internationale locaties aangekondigd en in 2015 kende Spaces vier locaties buiten Nederland; in London, Australië en New York. Dit was een opmars van een internationale groei die zich momenteel niet laat beperken tot alleen Europa, Australië en Noord-Amerika. Ook in Azië, Zuid-Amerika en Afrika kan men werken in een innovatieve, inspirerende werkomgevingen, met het voor Spaces kenmerkende oog voor detail in de inrichting en persoonlijke contact met de community managers. De opmars van het onafhankelijk werken is een wereldwijd fenomeen en een bevestiging voor de vraag naar locaties waar je flexibel kan werken in een productieve, professionele werkomgeving.

Zelfde concept, met lokale flair

Spaces heeft een concept met daarbij kenmerken zoals een inspirerend design, eigentijdse accessoires, een uitnodigend evenementenprogramma en een enthousiast team. Dit is wereldwijd niet anders, waarbij met lokale invloeden welkom zijn. Denk aan sprekers van lokaal gerenommeerde bedrijven of nationale bekende ondernemers, maar ook samenwerkingen met smaakmakers uit de regio. Veel werkende professionals hechten belang aan design omdat het besef dat goed doordacht design de productiviteit stimuleert steeds meer groeit.

BERICHT VOOR DE REDACTIE:

Over Spaces

Spaces biedt een inspirerende kantooromgeving voor professionals en groeiende ondernemingen.  Naast kantoorruimtes, zijn er memberships en vergaderzalen om te helpen denken, creëren en samen te werken.

Spaces heeft als doel om een inspirerende omgeving met ondernemersgeest te bieden waar ideeën tot stand komen, een bedrijf zich ontwikkelt en waardevolle relaties kunnen ontstaan. Spaces heeft locaties in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Londen, New York, Melbourne en meer. Bekijk voor meer informatie de website, lees de laatste blogs of volg Spaces op Instagram.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Lindsay Pronk, Spaces
Telefoon: 06 – 2423 5282