Stop direct met marketingcampagnes die niets opleveren

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:22:51

Persbericht - Online marketingbureau Remix Marketing introduceert een nieuwe dienst: Touchdown. Met Touchdown draai je de geldkraan dicht van dure advertentiecampagnes die weinig -of alleen slechte- klanten opleveren. Spendeer je mediabudget aan reclamecampagnes die hoogwaardige klanten verwelkomen. Scoor alleen nog maar touchdowns!

Het begint met inzicht

Touchdown is een complete call tracking en lead management oplossing waarmee alle online en telefonisch binnengekomen leads & omzet per marketingcampagne inzichtelijk worden gemaakt.

Niet elke lead is een gekwalificeerde lead

Daarnaast kun je met de tool de leads kwalificeren en de klantwaarde registreren.

• Mag de verkoper een offerte uitbrengen?
  • Wat is de potentiele orderwaarde van de offerte?
  • Hoeveel omzet heeft de lead opgeleverd?

Op die manier kun je precies pinpointen welke leads, offerte aanvragen en verkopen het meest waardevol zijn. Zo krijg je een compleet beeld van je marketinginspanningen en de waarde die dit jouw organisatie oplevert.

Samenwerking Marketing & Sales verbetert

De verkoper kan de input middels een geautomatiseerde ‘feedback loop’ eenvoudig aan Touchdown teruggeven. Zodat de marketeer met deze inzichten campagnes beter op waarde kan schatten en voorkomen dat budget aan de verkeerde mediakanalen, en campagnes wordt uitgegeven.

Van media spend naar return on advertising spend

Een campagne kun je cross-mediaal, tot op keywordniveau, op behaalde omzet beoordelen en optimaliseren. Ook van B2B leadcampagnes met lange aankooptrajecten. Zo ga je bewust en slim met je mediabudget om en kun je uitgaves financieel beter verantwoorden. De Touchdown reporting brengt deze resultaten overzichtelijk en real-time in beeld. Op die manier kost het je niet veel tijd om analyses en rapportages te maken en goede beslissingen te nemen. Belangrijker: je krijgt inzichten die je concurrent niet heeft.

Is Touchdown voor mij interessant?

• Spendeer je tijd, geld en middelen aan marketing?
  • Komen er telefonisch leads en klanten binnen?
  • Weet je niet exact aan welke marketinginspanningen je deze leads kunt toewijzen?
  • Wil je campagnes op klantwaarde optimaliseren?
  • Besteed je veel tijd aan het maken van rapportages?

Dan til je met Touchdown jouw marketingactiviteiten eenvoudig naar een hoger niveau. Stop met marketingcampagnes die niets opleveren. Start met het verhogen van de klantwaarde. Scoor touchdowns. Win de wedstrijd.