Stormloop op vakantiehuizen tijdens Oud en Nieuw

Hoe bijzonder zou het zijn om deze kerst of oud-en nieuw niet thuis te vieren, maar in een prachtige vakantiewoning? Als je denkt dat je de enige bent die dit wel ziet zitten, heb je het goed mis. Nederland boekt maar al te graag een vakantiehuis tijdens de feestdagen, en ook worden favoriete accommodaties steeds vaker vroeger gereserveerd.

Vakantiewoning.org, onderdeel van Bonferia, kan hierover meepraten. De vakantiehuisaanbieder moet helaas steeds vaker nee verkopen aan mensen die graag een vakantiewoning tijdens Kerst of Oud en Nieuw online willen boeken. Veel accommodaties worden voor de feestdagen, met name voor tijdens Oud en Nieuw, steeds vroeger geboekt. Regelmatig wordt een huis als deze bevalt, direct alweer voor het volgend jaar vastgelegd. Daardoor zijn veel vakantiewoningen soms al een jaar vooraf vastgelegd. En dat komt meer en meer voor, aldus Vakantiewoning.org. Vooral grote vakantiehuizen zijn tijdens Oud en Nieuw populair. Met name 12, 14 en 16-persoons vakantiehuizen en 20 en 30-persoons groepsaccommodaties zijn erg in trek. De huizen zijn online direct via de eigenaar te boeken. De feestdagen viert men duidelijk graag samen met de hele familie of met meerdere gezinnen. En dat is ook niet gek, want de feestdagen zijn natuurlijk het feest van samen zijn en van warmte en gezelligheid.

Winters genieten

Vakantiehuizen in de natuur, zodat niet alleen heerlijke kersdiners, maar ook echt de wintertijd en kerstsfeer samen geproefd kunnen worden. Denk aan natuurlijke groepsaccommodaties zoals bijvoorbeeld op de Veluwe, te midden van bossen, heiden en schaapskuddes. Of knusse vakantiehuizen of boerderijen in Overijssel waar bos, rivieren, meertjes, historische boerderijen en het glooiend Springendal te vinden zijn.  Uiteraard zijn er nog volop mooie plekken in Nederland en daarbuiten om te vertoeven tijdens de feestdagen. Veel vakantiehuizen zijn van alle gemakken voorzien, denk aan een ruime keuken met alle bedenkbare keukengerei en apparaten. Een geliefd kerstdiner op tafel toveren is dus zo gebeurd. Een grote eettafel, een open haard en verschillende slaapkamers behoren ook vaak tot de faciliteiten van grotere groepsaccommodaties. Wil je tijdens de jaarwisseling dus met je hele familie of met je vrienden vertoeven in een gezellige boerderij, imposant landhuis, kasteel of ander sfeervol pand op een bijzondere plek tijdens Kerst of Oud en Nieuw in de natuur, moet je er dus snel bij zijn.  Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Bonferia vakantiehuizen

Bonferia bestaat al sinds 1999 en biedt een keuze uit meer dan 140.000 vakantiehuizen verspreid over ongeveer 40 landen (inclusief uiteraard populaire vakantielanden als België, Duitsland, Frankrijk, Italië en Spanje). Bonferia was niet vanaf 1999 de  naam van het bedrijf. We zijn gestart als Vakantiewoning.org. Omdat we ook graag websites in het buitenland wilde lanceren hebben we gekozen voor een nieuwe naam: Bonferia.  Bezoekers van de website Vakantiewoning.org geven ons gemiddeld een cijfer van boven de 8,7 een cijfer waar we trots op zijn. Verder heeft Vakantiewoning.org een aantal jaar geleden de hoogste beoordeling gehaald bij de Zoover Awards. In 2019 is Bonferia.nl genomineerd voor een Zoover Award.

Inmiddels zijn de volgende websites online:
www.vakantiewoning.org
www.bonferia.nl
www.bonferia.com
www.bonferia.fr
www.bonferia.de

U heeft uw vakantiehuis snel gevonden door de verschillende zoekmogelijkheden en zeer uitgebreide filter opties. Wilt u een vakantiehuis huren met eigen jacuzzi, tennisbaan, barbecue of zelfs alle drie? Niets is onmogelijk door ons overweldigende aanbod vakantiehuizen. Kiezen is lastig maar bij Bonferia boekt u altijd veilig en betrouwbaar het vakantiehuis dat volledig aansluit bij uw wensen, doordat we samenwerken met gerenommeerde vakantiewoning aanbieders. U betaalt nooit meer dan wanneer u direct bij onze partners zou huren. Heeft u een kortingscode? Dan is de vakantiewoning zelfs goedkoper. Vakantiehuizen vindt, vergelijkt en huurt u dus bij Bonferia!

Veilig en betrouwbaar een vakantiehuis huren

Dankzij de samenwerking met betrouwbare partners kunt u bij ons alle vakantiehuizen op een veilige en betrouwbare manier boeken en huren. Gedurende het boekingsproces worden uw gegevens versleuteld en over een beveiligde verbinding verstuurd. Afhankelijk van de vakantiewoning die u wilt huren zijn er diverse betalingsmogelijkheden zoals: creditcard, bankoverschrijving, Mister Cash en/of via IDEAL. Na uw betaling ontvangt u alle benodigde informatie over de huur van uw vakantiehuis en kan de vakantie eigenlijk direct van start. Onze partners zijn vaak aangesloten bij:

• Thuiswinkel Waarborg
  • SGR
  • ANVR
  • Stichting Calamiteitenfonds

Een fijne en veilige gedachte! De betalingsmogelijkheden en keurmerken staan overzichtelijk bij elk vakantiehuis aangegeven. Waarom dus nog zoeken bij al die verschillende vakantiehuis aanbieders als Bonferia ze overzichtelijk toont op één website ..?

Contact Bonferia

De servicedesk is op werkdagen bereikbaar van 9:00 tot 17:00 uur via e-mail, chat en telefoon. Onze servicedesk medewerkers zijn minimaal HBO geschoold en hebben jarenlange ervaring in de vakantiebranche.

Bezoekadres in het zonnige Zeeland:
Goessestraatweg 19
4421 AD Kapelle