Svea Nieuws: dé krant over ondernemerschap & non-bancaire financiering

In Svea Nieuws lees je de laatste ontwikkelingen omtrent ondernemerschap en non-bancaire financiering, waarvan factoring in het bijzonder.

Download Krant – Svea Nieuws

Dat situaties van het ene op het andere moment 180 graden kunnen draaien, hebben we dit jaar allemaal ondervonden. De Coronacrisis sloeg in als een bom en zette de hele wereld op zijn kop. Niet alleen privé, maar ook zakelijk. Wat zijn de gevolgen van de Coronacrisis voor ondernemers? Wat is de actuele stand van zaken voor hen? En welke trends in het financieringslandschap kunnen hen helpen om deze periode te overbruggen?

Om jou op de hoogte te houden van de huidige situatie & antwoord te geven op bovengenoemde vragen, produceerden wij 'Svea Nieuws'. In deze krant lees je de laatste ontwikkelingen omtrent ondernemerschap en non-bancaire financiering, waarvan factoring in het bijzonder.

In dit nummer van Svea Nieuws

Onderwerpen die o.a. in Svea Nieuws aan bod komen:

• Betalingstermijn stijgt verder - Ministers pleiten voor verlaging (p. 2)
  • Alles over factoring - De flexibele 3-in-1 financiering (p. 2)
  • Klantverhaal Jaap - "Dankzij Svea kan ik belangrijke deals wél aannemen" (p. 4)
  • Inkoopgarantie met factoring - Uniek in de markt (p. 6)

Download Krant – Svea Nieuws

Meer weten over onze non-bancaire financieringsvorm factoring?

Met factoring verkoop je nieuwe, zakelijke facturen aan een factormaatschappij als Svea. Wij betalen het geld hiervan direct aan je uit en wachten de betaling van jouw klant rustig af. Op deze manier verlaag je de betalingstermijn van je facturen naar 1 dag! En beschik je direct over werkkapitaal om bijvoorbeeld te investeren.

Bovendien nemen wij met factoring ook het debiteurenbeheer én kredietrisico over. Zodat jij je volledig kunt focussen op het ondernemerschap en 100% verzekerd bent van je geld. Zo financier je je bedrijf eenvoudig met je eigen facturen.

Meer informatie? Neem contact met ons op en wij leggen je graag uit wat factoring kan betekenen voor jouw bedrijf. Of vraag eenvoudig & snel een vrijblijvende offerte aan en dien al binnen 48 uur na het eerste contact jouw facturen in.

Meer lezen over ondernemerschap & non-bancaire financiering in het algemeen?

Bekijk onze artikelen en tips en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen omtrent ondernemerschap, factoring en andere non-bancaire financieringsvormen. Samen maken we het mogelijk!

Specifiek voor de groep MKB & ZZP ondernemers die vaak bij banken niet in aanmerking komen voor een financiering is factormaatschappij Svea Finans in 2002 opgericht.

Als factormaatschappij kopen wij -door middel van Factoring- zakelijke facturen van ondernemers en betalen deze binnen 24 uur aan hen uit. Op deze manier genereren wij werkkapitaal voor ondernemers en brengen wij betalingstermijnen terug naar 1 dag!

Met deze flexibele financieringsvorm maakt Svea ondernemen mogelijk voor zowel de kleine ZZP'er, het MKB en de grote corporate organisaties.

Wie is Svea Finans?
Als onderdeel van het Zweedse Svea Ekonomi hebben wij -door de banklicentie van onze moedermaatschappij- zeer sterke financiële armslag en durven we met onze brede ervaring op het gebied van Credit Management net een stap verder te gaan.
Wij delen onze kennis en ondernemen graag met onze klant mee. Kijken naar de mens achter het bedrijf en denken graag mee in oplossingen. Op deze manier kunnen wij onze klanten waar nodig maatwerk bieden.

De 5 zekerheden van Svea Finans Factoring
-  Zekerheid van betaling binnen 24 uur
-  100% verzekerd voor faillissement van je klanten
-  Overname debiteurenbeheer
-  Flexibele financiering
-  Géén onverwachte extra kosten

Wil jij ook zorgeloos JA! kunnen zeggen tegen die interessante opdracht, extra investering of het realiseren van groei?
Kijk dan op www.svea.com of neem contact met ons op via 0182-624400.