Teamwork portal met mobile app

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:21:27

Persbericht - PortalCMS biedt een nieuwe gratis service bestemd voor organisaties in de zorg, het onderwijs en de zakelijke dienstverlening. De teamwork portal helpt teams om online de samenwerking te verbeteren. Dat gebeurt met handige social tools waaronder smoelenboek, nieuws, blogs, wiki, agenda, bestanden, chat en niet te vergeten de mobile app voor iPhone en Android!

Wat is een Teamwork Portal en wat kan je ermee?

Een Teamwork Portal is een met wachtwoord beveiligd onderdeel van je website en enkel toegankelijk voor gebruikers die je zelf via e-mail uitnodigt. Een Teamwork Portal is een compacte versie van een sociaal intranet. Het stimuleert kennisuitwisseling en verbetert de samenwerking. Alle gebruikers beschikken vanaf desktop, tablet of smartphone over de genoemde tools en worden daarmee geprikkeld actief deel te nemen. De diverse productiviteitsdoelen kan je zelf invullen: als bestuursvergaderplek, bij projecten of voor dagelijks gebruik met collega’s op je afdeling. Met de extra mobile app heb je onderweg altijd je actuele contactlijst en digitale handboeken op je iPhone of Android toestel.

Hoe vraag ik een Gratis Teamwork Portal aan?

Vraag op http://portalcms.nl/software/teamwork/ je Teamwork Portal aan en ontvang in no time je persoonlijke toegangscode via e-mail. Wij helpen je op weg bij de eerste opzet, waarna je vrij bent om teamleden toe te voegen aan je portal. Je data-opslag is veilig op Nederlandse servers en er gelden voorwaarden te voorkoming van misbruik. Deze service is en blijft gratis en kan worden gebruikt als opstap naar de geavanceerde mogelijkheden van PortalCMS als lanceerplatform van mobile web apps en digital services.

Heb je vragen over bestaande of gewenste functionaliteit? Bel ons op 010-2652900 en we laten je via een webinar direct zien wat de mogelijkheden zijn.

PortalCMS is innovatieve portaalsoftware met een heldere focus op nuttige cloud en web apps en integratie van marktleidende 3rd party software zoals Microsoft Dynamics en Exact Online. De makers van PortalCMS waren de afgelopen decennia betrokken bij diverse innovatieve online diensten en concepten.