THEPHONELAB introduceert wereldwijde primeur: THEMAGICFIX

ThePhoneLab komt na jarenlang onderzoek met revolutionair product: THEPHONELAB MAGICFIX.

Na jarenlang onderzoek hebben de oprichters van ThePhoneLab Boris Blijham & Danny ten Nijenhuis een product gelanceerd wat een einde maakt aan dure schermreparaties. ThePhoneLab MAGICFIX is een gepantenteerde olie die je op jouw gebroken scherm aanbrengt waardoor binnen 2 minuten de aanwezige barsten doet verwijderen. Zie de video hier: https://www.youtube.com/watch?v=ijR9Imw6CQA

Boris Blijham geeft aan dat de olie goed werkt, maar dat het product nog wel in de kinderschoenen staat. Zo is het team nu aan het werk aan een MAGICFIX 2.0 die binnen enkele seconden de barsten uit het scherm doet verdwijnen.

Danny geeft aan dat er al veel internationale belangstelling is -onder andere van Coolblue en Carrefour- om MAGICFIX in hun schappen te nemen. Op dit moment zijn er nog een beperkt aantal magicfixes geproduceerd. ThePhoneLab is daarom bezig om de productie op te schroeven.

THEMAGICFIX is vanaf 18 April verkrijgbaar bij het nieuwe filiaal van ThePhoneLab op de Beethovenstraat 94 in Amsterdam.

ThePhoneLab is in 2015 opgericht door Boris Blijham & Danny ten Nijenhuis. In hun studententijd repareerden zij al iPhones onder de naam IDABO. Vanuit hun studentenkamer sleutelde ze zo nu en dan flink wat iPhones er doorheen. Toen zij hun studie bedrijfskunde aan de Vrije Universiteit bijna hadden afgerond kwamen ze op het idee de reparatietak van IDABO fulltime door te gaan zetten maar dan onder naam van een nieuw concept: ThePhoneLab.

ThePhoneLab is in maart 2015 gestart op de marnixstraat met het repareren van Smartphones en Tablets in het centrum van Amsterdam op de Marnixstraat. Zij vonden dat er op dat moment te weinig aanbieders waren die een open en eerlijke werkwijze hanteerden. Bovendien waren deze partijen vaak erg duur en schommelden de prijzen. Ten slotte kreeg je vaak een onvereacht hoge rekening en was de kwaliteit van de reparatie ook niet over te spreken. Schroefjes ontbraken, onderdelen lieten los en nog tal van andere onprofessionele werkwijzen. Wij vonden dat dit beter moest.

Met deze visie zijn wij de markt gaan veroveren: "Open, eerlijk en topkwaliteit, tegen een scherpe prijs". Onze prijzen houden wij zo laag mogelijk en alle onderdelen zijn origineel of van de hoogst mogelijke kwaliteit. Daarnaast laten wij klanten altijd eerlijk weten wat er aan de hand is, wordt er alleen vervangen wat afgesproken is en geven wij 3 maanden garantie op de reparatie.

ThePhoneLab is inmiddels uitgegroeid tot 5 filialen in Amsterdam en is van plan er nog tientallen te openen de komende jaren. Het is de simpelheid die het juist zo succesvol maakt: Snel, betaalbaar & originele onderdelen. Dit allen levert ThePhoneLab ook nog samen met een perfecte service verlening. Zo scoren zij gemiddeld een 9,5 op basis van ruim 1000 gecontroleerde reviews op thefeedbackcompany.