Vacature (senior) redacteur MT.nl

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:25:07

Persbericht - MT (Management Team) is dé kennis- en inspiratiebron voor zittend en aanstormend talent binnen serieuze organisaties met impact. Met een continu ontwikkelende website, een vernieuwd magazine bomvol inhoud en relevante evenementen biedt MT het beste over management en leiderschap uit binnen- en buitenland.

Ben jij net als wij gefascineerd door de corporate innovators en de boardroom van overmorgen? Wil je werken in een team van journalisten met gevoel voor business, media en humor die er alles aan doen om een hyperspecifieke doelgroep van de allerbeste content te voorzien? Dan zoeken we jou als versterking voor onze redactie.

Als (senior) online redacteur ben je eindverantwoordelijk voor het (kwalitatieve) bereik op de website. Je schrijft in samenwerking met andere (freelance) redacteuren interviews en artikelen en onderhoud contact met experts. Daarnaast cureer je de beste inzichten op het gebied van management en leiderschap uit binnen- en buitenland.

Jij bent…

• Een journalistiek toptalent dat zakelijk Nederland op zijn duimpje kent.
  • Iemand die graag verhalen uit The Economist / HBR / FT / WSJ / Technology Review en andere gerenommeerde publicaties uit het buitenland, onderzoeken van business schools en/of publicaties van de grote consultancy firms verslindt om daaruit relevante thema’s en verhalen te cureren.
  • Iemand die weet wat er speelt in de belevingswereld van leiders in grootzakelijke bedrijven en/of je wilt je hier graag verder in verdiepen.
  • In staat om (freelance) redacteuren en columnisten aan te sturen en weet grijpgrage PR-medewerkers effectief door te verwijzen naar onze salestijgers.
  • Iemand die online-first denkt en weet hoe je social media en andere kanalen buiten de website moet inzetten om het bereik onder de doelgroep te vergroten.

Wij bieden…

• Een team met met een drive voor kwaliteitscontent en liefde voor innovatie.
  • Vrijheid om je eigen tijd, uren en interviews in te delen en je eigen kennis en kunde verder te ontwikkelen.
  • Lezers die behoren tot de top van zakelijk Nederland.
  • De kans om alles te leren over de meest innovatieve bedrijven in de wereld van morgen.
  • Een gave werkplek in de prima bereikbare Kauwgomballenfabriek in Amsterdam, nabij het Amstelstation.
  • Koffie waar Nespresso jaloers op zou zijn.
  • Een open, informele en bovenal positieve werksfeer waar collegialiteit voorop staat.

Wat zeggen de collega’s…

MT MediaGroep biedt alle de ruimte om een podium te geven aan de allerbeste verhalen over relevante bedrijven die onze toekomst vormgeven.

– Maarten, Chef-online Sprout.nl

Samen met mijn collega’s zoeken naar het talent van morgen is een geweldige uitdaging.

– Loeka, Freelance redacteur MT.nl

MT MediaGroep is voor mij een professionele speeltuin waar ik mijzelf al drie en half jaar elke dag kan blijven uitdagen en ontwikkelen.

– Guido, Communitymanager Sprout en MT

Bij de MT MediaGroep krijg je veel vrijheid om zelfstandig te werken en is er veel ruimte om eigen ideeën in te brengen en uit te voeren. Het team is een gezellig bende, één grote chaotische familie: we helpen elkaar waar nodig en vieren op zijn tijd legendarische feestjes.

– Mariska, Redactiecoördinator contentmarketing

Meer informatie of reageren

Voor meer informatie kunt u mailen of bellen met hoofdredacteur Remy Ludo Gieling, [email protected] of 020 262 0710.

MT is een uitgave van MT MediaGroep BV, actief in publishing, contentmarketing en e-commerce. Andere merken van MT MediaGroep zijn &content, bestebusinessevents.nl en Sprout.