Van start-up naar scale-up in een financiële crisis: het kan

In 2008, midden in de financiële crisis, richten twee broers op een zolderkamer een bedrijf op. Ondanks een hoop schulden weten ze het bedrijf te laten transformeren tot een duurzame scale-up, die we vandaag de dag kennen als Destiny. Inmiddels is het bedrijf actief in drie landen, met een omzet in 2019 van 90 miljoen.

Op dit moment stelt een wereldwijde gezondheidscrisis ons opnieuw voor dezelfde uitdagingen. Het zijn onzeker tijden voor een ondernemer. Hoe laat je je bedrijf zoveel mogelijk ongeschonden uit de coronacrisis komen?

Destiny CEO Daan De Wever deelt in 30 minuten graag zijn ervaringen en de do's & don'ts over ondernemen in crisistijd. Een inspirerend gratis webinar waarin hij ondernemers een aantal handvaten geeft om deze crisis het hoofd te bieden en te focussen op de toekomst. Waar moet je nu juist de focus opleggen en waarop absoluut niet? Hij deelt zijn toekomstvisie en gaat graag het gesprek met je aan.

Inschrijven kan hier: https://www.destiny.nl/webinars

Over Daan De Wever

Daan De Wever (39) is oprichter en CEO van Destiny. Samen met zijn broer Samuel transformeerde hij het bedrijf van de slaapkamer naar een miljoenenonderneming. Daan studeerde Economie aan de Universiteit van Leuven, gevolgd door een Masterclass Financieel Management in Antwerpen.

Gedreven door zijn ondernemersgeest begon hij zijn carrière als mede-oprichter van Belgian Network Solutions (Benesol), een bedrijf dat de inzet van hoogwaardige, redundante netwerkdiensten aanbiedt. In 2004 leidde Daan met succes de opstart van Infranea (samen met haar CEO), een civieltechnisch bedrijf gespecialiseerd in 3D engineering en Building Information Modeling.

Destiny zoekt een perfecte balans tussen wensen en oplossingen, behoeften en software en mensen en technologie. Focus op groei, noemen we dat ook wel. In een wereld waar technologie een steeds belangrijkere rol speelt kun je niet achter blijven. Aanpassingsvermogen is daarom essentieel. Groei in flexibiliteit, in tevreden klanten, in innovatief vermogen: welk type groei ambieer jij?

Op 1 januari 2020 gingen voormalig Motto Communications, OZMO cloud communications en DSD Business Internet verder onder de naam Destiny. Ons doel? Het Nederlandse MKB op een nieuwe manier laten communiceren. Met oplossingen die toekomstbestendig zijn. Met Motto en het clouddistributieplatform FLUX richt Destiny zich op grote White-Label partners die behoefte hebben aan snelle, real-time provisionering van clouddiensten. Later kwam het portfolio van DSD Business Internet en OZMO erbij, waardoor partners en resellers nu toegang krijgen tot een eenvoudige, gebundelde oplossing die eenvoudig uit te leggen is aan de klant.