Vergroot je impact tijdens een Engelse vergadering door de Business English Meeting Challenge

Speciaal voor Nederlandse ondernemers en leidinggevenden die internationaal werken organiseert Anneke Panella-Drijver van Improve Your Business English van 8 t/m 12 mei een gratis online challenge: De Business English Meeting Challenge. Aanmelden kan op: www.improveyourbusinessenglish.nl/challenge

Regelmatig spreekt Anneke managers die toegeven dat ze bij een vergadering in het Engels hun mond houden omdat ze niet snel genoeg zinnen in het Engels kunnen formuleren. Dat zijn managers van grote internationale bedrijven en instanties. Managers met veel ervaring van wie je dit totaal niet zou verwachten. Zij laten tijdens meetings anderen vaak het woord doen, iets wat in het Nederlands ondenkbaar zou zijn. Dit heeft invloed op de bedrijfsprestaties, maar ook op de manier waarop je door je klanten wordt gezien.

De vijfdaagse challenge is opgezet om de belemmeringen aan het licht te brengen en de professionals een positieve duw in de rug te geven. Met behulp van video’s, opdrachten, tools, tips en tricks krijgt hun Engels tijdens de challenge een boost zodat ze een professionele bijdrage tijdens een meeting kunnen leveren. Een combinatie van bewustwording, kennis en praktische tips om alles direct in de praktijk te brengen.

Anneke Panella-Drijver van Improve Your Business English is coach zakelijk Engels en helpt professionals van hun middelbare school Engels af zodat zij met impact in het Engels kunnen communiceren. Zij is auteur van het boek Master Your Business English, Communicate with Power in 7 Simple Steps en podcaster voor het BNR Expert Podcast Netwerk.

Bij Improve Your Business English helpen wij jou als professional van je middelbare school Engels af, zodat jij jouw producten of diensten in het Engels met impact en vol zelfvertrouwen kunt vertegenwoordigen.

Je kunt bij ons terecht voor live trainingen (een-op-een, incompany en via Skype), online trainingen (bijvoorbeeld Improve Your Vocabulary), (e-)boeken en heel veel gratis tips & tricks, zoals het whitepaper - Hoe kom je deskundig en professioneel over in het Engels. En waarom middelbare school Engels niet voldoet! - , challenges en een blog met al meer dan 150 artikelen.

Waarom ik denk dat middelbare school Engels niet voldoet en hoe jij dit kunt veranderen, licht ik toe in dit filmpje.

Wil je weten hoe je in het Engels klinkt? Klik dan hier.

Onlangs heb ik mijn boek gelanceerd. Master Your Business English - Communicate with Power in 7 Simple Steps. Een must-have wanneer je op eenvoudige wijze je zakelijk Engels naar een hoger niveau wilt tillen. En om geïnspireerd te worden door 9 topprofessionals die hun tips & tricks delen op het gebied van internationaal zakendoen. Met o.a. Aad Ouborg, Rens de Jong en Arko van Brakel.

Warm regards,
Anneke Panella-Drijver / anneke@improveyourbusinessenglish.nl