Vimexx best beoordeelde hosting van 2018!

Webhoster Vimexx uit Deventer is ook in 2018 het ‘Best Beoordeelde’ webhosting bedrijf. De onafhankelijke vergelijker Webhosters.nl heeft de top 10 best beoordeelde bedrijven vastgesteld op basis van reviews die op het platform zijn gedeeld. In 2018 zijn er in totaal 1.642 reviews gedeeld door gebruikers via Webhosters.nl.

Top 10 ‘Best Beoordeeld’ 2018

Net als in 2017 zien we ook nu Vimexx bovenaan als best beoordeelde webhoster. Met 116 beoordelingen in 2018 en een gemiddelde score van 4.8 weten ze ook in 2018 de titel ‘Best Beoordeelde Webhoster’ te winnen. Ze blijven dit jaar net voor op Antagonist die met 123 nieuwe reviews en een totaal van 1.718 reviews een gemiddelde score van 4.8 heeft en daarmee een knappe tweede plek heeft behaald. Het is tot op achter de komma dat Vimexx net hoger weet te ranken dan Antagonist.

Veranderingen in de Top 10

Er zijn een groot aantal verschuivingen te zien in de top 10 van 2018. Ten opzichte van 2017 zien we de volgende bedrijven nieuw in de top 10: Strato, Yourhosting, Yourname, bHosted, Versio en mijn.host. De bedrijven die juist zijn gezakt tot buiten de top 10 zijn: DataCT, Byte, Sohosted, Domeinwinkel, Goedkopewebhoster.nl en Hosting2Go.

Reactie van Tom Denkers, directeur Vimexx BV:

Het afgelopen jaar hebben wij met ons complete team ons stinkende best gedaan om deze publieksprijs wederom te bemachtigen. Voor ons is onze klantenservice hét belangrijkste ding binnen het bedrijf! Onze klanten, waar wij trots op zijn hebben ons namelijk met hun positieve reviews gekozen!

Elke klant, groot of klein word aandachtig, snel en zorgvuldig geholpen door ons geweldige team van collega’s binnen Vimexx! Ik kan daarom niet anders dan super trots zijn op al mijn collega’s en enkel beloven dat wij in 2019 nóg sneller zullen reageren op vragen en nog langer bereikbaar zullen zijn dan jullie nu al gewend zijn van ons!

Wij maken hosting simpel voor jou. Gehost in superieure datacenters. Voorzien van groene stroom, ISO certificeringen en gebouwd op een gemotiveerd team.

Ons doel

Wij willen hosting simpel maken waardoor ieder persoon zijn eigen gebouwde website gemakkelijk online kan plaatsen en nog makkelijker kan beheren en dat in combinatie met superieure klantenservice.

Ons serverpark

Onze infrastructuur volledig in ons eigen beheer en gebouwd op jarenlange ervaring en voorzien van de beste apparatuur. Wij opereren tevens een volledig eigen BGP netwerk met eigen transit en peering providers om zodoende zelf bewust te kiezen voor de kortste routes naar alle plekken in de wereld.

Onze infrastructuur in BIT

Die gebouwd is op jarenlange ervaring met alle apparatuur uit de markt waar wij de béste hardware van gekozen hebben! Volledig in eigen beheer in het datacenter in BIT waardoor wij volledige controle hebben en zelf onze kwaliteitseisen kunnen waarmaken!

Geografisch gescheiden DNS servers

Onze geografisch gescheiden DNS servers zorgen ervoor dat bij uitval van een DNS server, jouw website supersnel, stabiel én perfect blijft werken. Hiervoor werken we onder andere tevreden samen met Digitalocean.

RIPE LIR

Om ook toekomst gericht te zijn, zijn wij RIPE LIR en hebben onze IP adressen volledig in eigen beheer. Hierdoor hebben we alle bewegingsvrijheid, zijn we niet gebonden aan leveranciers en kunnen we onze eigen weloverwogen keuzes maken! Benieuwd naar de techniek? Bekijk dan de infrastructure