Vimexx scoort ‘Best Beoordeelde Webhosting Bedrijf’ van 2017

Het is webhosting bedrijf Vimexx gelukt hun klanten tevreden te houden. Massaal delen deze klanten positieve reviews op webhosting vergelijker Webhosters.nl.

Sinds 2000 verwerkt Webhosters.nl reviews van Webhosting Bedrijven. Deze reviews worden onafhankelijk verwerkt en gebruikt om gebruikers te ondersteunen in de keuze uit de webhosting pakketten.

Over 2017 is er een Top 10 samengesteld van “Best Beoordeelde Webhosting Bedrijven”. Bij deze ranglijst is enkel gekeken naar de hoogte van de beoordeling (hoeveelheid sterren). Er is dus géén rekening gehouden met hosting specificaties en prijs. Wel is er een minimum gekozen van minstens 10 reviews in 2017. Dit om te voorkomen dat bedrijven met slechts enkele goede beoordelingen bovenaan in de lijst komen.

Vimexx is de best beoordeelde Webhoster van 2017

Opvallend is dat de relatief kleinere bedrijven met goedkope webhosting de top domineren. Zo is bijvoorbeeld het best beoordeelde hosting bedrijf Vimexx pas sinds 2015 actief als webhosting aanbieder. Daarnaast komen de grootste webhosting bedrijven van Nederland, Yourhosting en TransIP niet voor in deze Top 10.

“Uit de 253 reviews over Vimexx die wij hebben ontvangen komt naar voren dat met name de klantenservice erg goed en snel is” aldus Noordhoff de eigenaar van Webhosters.nl. Lage tarieven en een goede klantenservice maken het dus geen verrassing dat Vimexx populair is.

Top 10 Best Beoordeelde Webhosting bedrijven in 2017:

1. Vimexx
  2. DataCT
  3. Byte
  4. Antagonist
  5. Sohosted
  6. Budget Webhosting
  7. Domeinwinkel
  8. Goedkopewebhoster.nl
  9. Hosting2Go
  10. Argeweb

Over Webhosters.nl

In ruim 15 jaar tijd heeft Webhosters.nl meer dan 20 duizend reviews van gebruikers verwerkt. Bedrijven kunnen gratis een profiel aanmaken en hun bedrijfsgegevens en webhosting details actueel houden.

Wij maken hosting simpel voor jou. Gehost in superieure datacenters. Voorzien van groene stroom, ISO certificeringen en gebouwd op een gemotiveerd team.

Ons doel

Wij willen hosting simpel maken waardoor ieder persoon zijn eigen gebouwde website gemakkelijk online kan plaatsen en nog makkelijker kan beheren en dat in combinatie met superieure klantenservice.

Ons serverpark

Onze infrastructuur volledig in ons eigen beheer en gebouwd op jarenlange ervaring en voorzien van de beste apparatuur. Wij opereren tevens een volledig eigen BGP netwerk met eigen transit en peering providers om zodoende zelf bewust te kiezen voor de kortste routes naar alle plekken in de wereld.

Onze infrastructuur in BIT

Die gebouwd is op jarenlange ervaring met alle apparatuur uit de markt waar wij de béste hardware van gekozen hebben! Volledig in eigen beheer in het datacenter in BIT waardoor wij volledige controle hebben en zelf onze kwaliteitseisen kunnen waarmaken!

Geografisch gescheiden DNS servers

Onze geografisch gescheiden DNS servers zorgen ervoor dat bij uitval van een DNS server, jouw website supersnel, stabiel én perfect blijft werken. Hiervoor werken we onder andere tevreden samen met Digitalocean.

RIPE LIR

Om ook toekomst gericht te zijn, zijn wij RIPE LIR en hebben onze IP adressen volledig in eigen beheer. Hierdoor hebben we alle bewegingsvrijheid, zijn we niet gebonden aan leveranciers en kunnen we onze eigen weloverwogen keuzes maken! Benieuwd naar de techniek? Bekijk dan de infrastructure