Vimexx scoort ‘Best Beoordeelde Webhosting Bedrijf’ van 2017

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:23:13

Persbericht - Het is webhosting bedrijf Vimexx gelukt hun klanten tevreden te houden. Massaal delen deze klanten positieve reviews op webhosting vergelijker Webhosters.nl.

Sinds 2000 verwerkt Webhosters.nl reviews van Webhosting Bedrijven. Deze reviews worden onafhankelijk verwerkt en gebruikt om gebruikers te ondersteunen in de keuze uit de webhosting pakketten.

Over 2017 is er een Top 10 samengesteld van “Best Beoordeelde Webhosting Bedrijven”. Bij deze ranglijst is enkel gekeken naar de hoogte van de beoordeling (hoeveelheid sterren). Er is dus géén rekening gehouden met hosting specificaties en prijs. Wel is er een minimum gekozen van minstens 10 reviews in 2017. Dit om te voorkomen dat bedrijven met slechts enkele goede beoordelingen bovenaan in de lijst komen.

Vimexx is de best beoordeelde Webhoster van 2017

Opvallend is dat de relatief kleinere bedrijven met goedkope webhosting de top domineren. Zo is bijvoorbeeld het best beoordeelde hosting bedrijf Vimexx pas sinds 2015 actief als webhosting aanbieder. Daarnaast komen de grootste webhosting bedrijven van Nederland, Yourhosting en TransIP niet voor in deze Top 10.

“Uit de 253 reviews over Vimexx die wij hebben ontvangen komt naar voren dat met name de klantenservice erg goed en snel is” aldus Noordhoff de eigenaar van Webhosters.nl. Lage tarieven en een goede klantenservice maken het dus geen verrassing dat Vimexx populair is.

Top 10 Best Beoordeelde Webhosting bedrijven in 2017:

1. Vimexx
  2. DataCT
  3. Byte
  4. Antagonist
  5. Sohosted
  6. Budget Webhosting
  7. Domeinwinkel
  8. Goedkopewebhoster.nl
  9. Hosting2Go
  10. Argeweb

Over Webhosters.nl

In ruim 15 jaar tijd heeft Webhosters.nl meer dan 20 duizend reviews van gebruikers verwerkt. Bedrijven kunnen gratis een profiel aanmaken en hun bedrijfsgegevens en webhosting details actueel houden.