Voortzetting samenwerking ChromeBurner en Mirjam Pol

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:27:39

Persbericht - Onlangs werd in Nieuwkuijk, waar het nieuwe pand van ChromeBurner is gevestigd, de voortzetting van de samenwerking tussen het motorkledingbedrijf en rallyrijdster Mirjam Pol beklonken. Beide partijen sloegen vorig jaar de handen ineen en dat bleek een succesvolle match…

Dakar 2020

Voor het aankomende rallyseizoen kan Mirjam wederom op de steun van ChromeBurner rekenen. Hierdoor kan de rallyrijdster terugvallen op het enorm grote assortiment van ChromeBurner. Samen met de deskundige medewerkers van het bedrijf ging Mirjam op zoek naar o.a. de best mogelijke protectiematerialen. Dat scheelt heel veel tijd en energie in de voorbereidingen richting Dakar 2020.

Mirjam Pol over de voortzetting van de samenwerking: “Met ChromeBurner als partner heb ik de zekerheid dat ik met de allerbeste en veiligste materialen aan de start van mijn achtste Dakar sta. Ze voeren niet voor niets het motto: Your ride, your safety. Our passion.’ Daarnaast voel ik dat de passie voor de motorsport heel duidelijk aanwezig is bij ChromeBurner. Doordat we die passie delen, halen we het beste bij elkaar naar boven. Want hoe dan ook, ik wil heel graag het best mogelijke resultaat neerzetten, maar uiteindelijk is veiligheid het allerbelangrijkste!”

Veiligheid en topprestaties

Nicky Verkuijlen, E-commerce & retail director van ChromeBurner, laat weten: “Mirjam is voor ons bedrijf een verlengstuk van de begrippen waar wij voor staan, een perfecte ambassadrice dus voor ChromeBurner. Zij laat als geen ander zien dat veiligheid, fun en prestaties heel goed samen kunnen gaan.

Afgelopen jaar reed zij haar beste Dakar ooit en wist zij de Breslau rally én de Balkan rally te winnen. Met zulke topprestaties weet Mirjam zichzelf in de spotlights te zetten. Daarom is ChromeBurner er trots op haar ook dit seizoen weer te ondersteunen. In januari 2020 staat zij in Saudi-Arabië aan de start van de 42ste editie van de Dakar. Mirjam is daarmee de enige Nederlandse motorrijder én wereldwijd de enige vrouwelijke deelnemer die dan de Dakar rijdt op alle drie de continenten; Afrika, Zuid-Amerika en het Midden-Oosten.”

Deze samenwerking wordt gevierd met een unieke kortingsactie. Ga naar de webshop of de winkel van ChromeBurner in Nieuwkuijk en met de actiecode – DAKAR2020 – ontvang je maar liefst 10% korting op de gehele collectie (niet van toepassing i.c.m. andere acties).

Kijk voor meer info op: https://www.chromeburner.nl