Waarom maken MKB bedrijven nog zo weinig gebruik van kredietrapporten?

De meeste bedrijven die enige omvang hebben checken hun klanten op kredietwaardigheid voordat ze zaken gaan doen. Logisch, want elk bedrijf wil na de levering van het product of de verrichting van de dienst betaald worden. Helaas blijkt tijdige betaling in de praktijk niet altijd vanzelfsprekend. Als een ondernemer ergens wakker van ligt, dan zijn het vaak zijn debiteuren. Goede debiteuren zijn dus van groot belang.

Vraag een gemiddeld mkb'er of een zzp'er en ze zullen vaak niet weten wat een kredietrapport is. "Kun je een bedrijf checken of ze instaat zijn om jouw rekening te kunnen gaan betalen? Dat wist ik niet,"  zeggen ze dan. Of ze weten het wel, maar vinden het veel te duur: "Dat kost mij duizenden euro’s per jaar."

Voor deze groep is er inmiddels een oplossing: een website waar u per stuk online 24/7 kredietrapporten (powered by Graydon en Creditsafe) kunt bestellen. U betaalt slechts 6,95 euro per kredietrapport, dus geen duur abonnement met de bijbehorende verplichtingen. Uw kredietrapport ontvangt u na bestelling binnen 5 minuten in uw e-mail en op uw account kunt u uw kredietrapport altijd weer terug vinden.

Waarom handig?

• Slecht 6,96 euro per stuk.
    Uniek! Normaal gesproken betaalt u zelfs in abonnementsvorm veel meer.
  • Per stuk (geen abonnement).
    Kredietrapportaanvragen.nl houdt niet van abonnementen, want dit betekent meestal dat u te veel betaalt in verhouding tot wat u nodig heeft
  • Extra korting bij bestellen met tegoed.
    Eenvoudig bestellen met een kredietrapporttegoed via uw account op Kredietrapportaanvragen.nl. Dit betekent snel bestellen zonder per stuk af te rekenen.
  • Bedrijven in Europa.
    Kredietrapportaanvragen.nl breidt zich snel uit, met op dit moment kredietrapporten uit 11 Europese landen. Dit aantal wordt uiteraard uitgebreid.

Dit initiatief kunt u vinden op de volgende link: www.kredietrapportaanvragen.nl. Kredietrapport aanvragen is een initiatief van de serie-ondernemer: Franck Antonides, o.a. eigenaar van het payrollbedrijf Payrollplaats.

Heeft u vragen of tips? Neem gerust contact met ons op.

Kredietrapportaanvragen.nl is een website waar u online 24/7 kredietrapporten (PER STUK) kunt bestellen voor slechts 6,95 euro per kredietrapport. Dus geen duur abonnement met de nodige verplichtingen. Uw kredietrapport ontvangt u na bestelling binnen 5 minuten in uw e-mailbox en kunt u bij een account altijd weer terug vinden.

In onze kredietrapporten ziet u in één oogopslag alle belangrijke informatie die u nodig heeft. Check dan ook eenvoudig uw klanten op Kredietrapportaanvragen.nl.

Type kredietrapporten:
Op dit moment verkopen wij zowel powered by Creditsafe als Graydon kredietrapporten. Jaarlijks verzamelen Creditsafe en Graydon miljoenen betalingservaringen van bedrijven en analyseren ze de kredietwaardigheid. Elke dag worden duizenden actuele betalingservaringen aan de database toegevoegd.

Waarom Kredietrapportaanvragen.nl

• Slecht 6,96 euro per stuk
    Dit is uniek, normaal gesproken betaald u zelfs in abonnementsvorm veel meer.
  • Per stuk (geen abonnement)
    Wij houden niet van abonnementen want u zou dan altijd teveel moeten betalen.
  • Extra korting bij bestellen met tegoed
    Bestel met een tegoed via uw account op Kredietrapporten dit is heel snel bestellen zonder per stuk af te moeten rekenen.
  • Bedrijven in Europa
    Wij breiden onze kredietrapporten uit, op dit moment kunt u kiezen uit 11 Europese landen. Deze gaan we uiteraard uitbreiden.

Kredietrapportaanvragen.nl een uitdager?
Wij denken anders, wij denken namelijk met u mee. Wat zou voor u handig zijn? Wij vinden lange contracten en dure abonnementen dan ook niet van deze tijd. Daarnaast wilt u keuze mogelijkheid, dus niet altijd vast zitten aan: Graydon, Creditsafe, Dun and Bradstreet (D&B). Daarom verkopen wij onze kredietrapporten per stuk zonder abonnement en voor slechts 6,95 (Kredietrapporten van zowel powered by Creditsafe als Graydon). Dit is waanzinnig en hiermee hebben we inmiddels honderden bedrijven geholpen. Want dat is wat we willen: het mogelijk maken voor bedrijven om op elk moment en zonder restrictie een kredietrapport van een “nieuwe” klant op te vragen. Zodat je weet met wie je zaken doet of gaat doen.

Wilt u ook een kredietrapport bestellen of heeft u vragen / tips. Neem gerust contact met ons op of bestel meteen online uw kredietrapport.

Historie
Kredietrapportaanvragen.nl is een initiatief van serie-ondernemer Franck Antonides (o.a. eigenaar van het payrollbedrijf Payrollplaats). Hij had o.a. met zijn bedrijf Payrollplaats last van slecht betalende klanten. Nieuwe klanten moesten daarom volgens hem voor aanvang van de verloning (payroll) worden gecheckt op hun kredietwaardigheid middels een kredietrapport. Maar dat hij dan meteen een duur kredietrapportabonnement van minimaal 100 kredietrapporten per jaar met een looptijd van 3 jaar moest afnemen bij een krediet informatiebedrijf, vond hij niet van deze tijd. Vanuit de overtuiging dat dit geen optie is voor een gemiddelde mkb-er of zzp-er is hij Kredietrapportaanvragen.nl begonnen. Inmiddels heeft hij duizenden bedrijven kunnen helpen bij het opvragen van een kredietrapport.